Gå til innhold

Hvordan si det til kjæresten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har vært sammen med kjæresten min omtrent et år nå, og har lenge tenkt at han har trang forhud. Av og til når jeg skal være bort i penisen, så kan han ynke seg. Noen som har vært borti slikt, og som har noe tips til hvordan jeg skal ta opp dette uten at det skal være ekkelt for han?😄 Kan jo ikke være noe særlig godt for han å ha sex, evt. at han ikke føler like mye.

Anonymkode: 3ede2...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke sagt noe 

Anonymkode: 9aba8...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis forhuden er for trang at det skaper problemer/ ubehag,så er det mulig å få gjort noe med det. Han kan begynne med å bestille seg en legetime.

edit: jeg har ikke noe tips til hvordan du skal ta det opp med han. 

Endret av Apekatten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han ynker seg er det bare å spørre forsiktig om det gjør vondt og ta det derfra. Dette kan enkelt rettes med et lite snitt. Han bør faktisk få rettet på dette da det bl.a. vanskeliggjør rengjøring av penis. 

Anonymkode: 3e89f...b5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heisann!

Har vært sammen med kjæresten min omtrent et år nå, og har lenge tenkt at han har trang forhud. Av og til når jeg skal være bort i penisen, så kan han ynke seg. Noen som har vært borti slikt, og som har noe tips til hvordan jeg skal ta opp dette uten at det skal være ekkelt for han?😄 Kan jo ikke være noe særlig godt for han å ha sex, evt. at han ikke føler like mye.

Anonymkode: 3ede2...04f

Hvorfor er dette vanskelig å ta opp? Det er jo ikke som om du sier noe negativt om penisen hans. Du lurer jo på om han har vondt, og om han kunne fått det bedre. Jeg ville bare sagt "Oi, er det vondt? Kanskje du burde fått en lege til å se på det?"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...