Gå til innhold

Instagram


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min skriver til kjendisdamer at de er vakre/har fin kropp og lignende.. Er det bare jeg som synes det er litt spesielt?

Hvorfor er det så viktig for han at de vet han synes de er fine? De svarer jo aldri uansett..

Får selv aldri noen komplimenter fra han på eget intinativ. Han kan gjerne gi meg samme kompliment jeg gav han om jeg påpeker dette, men andre jenter og venninner er han flink til å komplimentere.. Er jeg gal om jeg reagerer på dette? 

Anonymkode: 3539b...35f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min skriver til kjendisdamer at de er vakre/har fin kropp og lignende.. Er det bare jeg som synes det er litt spesielt?

Hvorfor er det så viktig for han at de vet han synes de er fine? De svarer jo aldri uansett..

Får selv aldri noen komplimenter fra han på eget intinativ. Han kan gjerne gi meg samme kompliment jeg gav han om jeg påpeker dette, men andre jenter og venninner er han flink til å komplimentere.. Er jeg gal om jeg reagerer på dette? 

Anonymkode: 3539b...35f

Jeg ville aldri godtatt at han gav fremmede bedre komplimenter enn meg. 

Anonymkode: 6afbc...439

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som han digger deg...

Anonymkode: dac77...208

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke ut som han digger deg...

Anonymkode: dac77...208

Begynner jo å lure litt på dette..

Noen menn her inne som gjør dette selv? Hvorfor eller hva ønsker du å oppnå?

Anonymkode: 3539b...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som skriver sånt som en greie på at kjendiser skal legge merke til dem, eller at andre skal legge merke til at de kommenterer hos kjendiser. Det er en måte å bli sett på. Patetisk, men det er mange sånne folk der ute

 

Anonymkode: 457da...d2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange som skriver sånt som en greie på at kjendiser skal legge merke til dem, eller at andre skal legge merke til at de kommenterer hos kjendiser. Det er en måte å bli sett på. Patetisk, men det er mange sånne folk der ute

 

Anonymkode: 457da...d2d

Han skriver privat til de, ikke som kommentar. Så det er ikke for at folk skal se hans profil

Anonymkode: 3539b...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri akseptert noe sånt

Anonymkode: 9991a...ac4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min holdt på sånn. Tilogmed på bursdagen min skrev han og kommenterte andre damer sine bilder. Tilogmed dagen etter at vi fant ut at jeg var gravid, skrev han kyss og hjerter på instagram- bildet til en annen jente. Ikke kjendis, men ei som han tydeligvis kjenner. Blir bare kvalm. Sånne mannfolk er ikke gode. Min var iallefall narsissist og helt umulig å leve med.

Anonymkode: 1305a...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min holdt på sånn. Tilogmed på bursdagen min skrev han og kommenterte andre damer sine bilder. Tilogmed dagen etter at vi fant ut at jeg var gravid, skrev han kyss og hjerter på instagram- bildet til en annen jente. Ikke kjendis, men ei som han tydeligvis kjenner. Blir bare kvalm. Sånne mannfolk er ikke gode. Min var iallefall narsissist og helt umulig å leve med.

Anonymkode: 1305a...63e

Hva sa eksen til deg når du kommenterte dette? Han synes jeg er gal som reagerer på dette. Men jeg skjønner ikke hvorfor han holder på sånn.. Jeg kunne aldri gjort sånn selv. Synes hele opplegget er bare merkelig, og kjenner jeg blir ganske såra selv om jeg skulle ønske jeg ikke tok meg så nær av dette.. 

Anonymkode: 3539b...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Eksen min holdt på sånn. Tilogmed på bursdagen min skrev han og kommenterte andre damer sine bilder. Tilogmed dagen etter at vi fant ut at jeg var gravid, skrev han kyss og hjerter på instagram- bildet til en annen jente. Ikke kjendis, men ei som han tydeligvis kjenner. Blir bare kvalm. Sånne mannfolk er ikke gode. Min var iallefall narsissist og helt umulig å leve med.

Anonymkode: 1305a...63e

Jeg kjenner en som holder på sånn, husker noen spurte dama hans hva hun syns om det og hu sa han bare er glad i damer og at man skal ha god selvtillit og ikke blande seg opp i hva typen gjør. Jeg er en av disse han har likt og kommentert bildene til, og selv om mine bilder bare er søte og uskyldige fikk jeg jammen en melding i innboksen om at jeg var singel og ville ha sex. True story. Er singel, men får jeg en type som holder på sånn gjør jeg det slutt faktisk, tenker at de enten gjør det for å få sex eller kontakt, hva skulle de ellers fått ut av det? Syns det er rart med jenter som godtar sånt jeg.

Anonymkode: 52522...546

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...