Gå til innhold

Ligget med den nye kollega til kjæresten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jøss. Dette er en ikkesak. Jeg kunne muligens ha sagt at dette var en jeg hadde en greie med for noen år siden, men sannsynligvis hadde jeg ikke tenkt over det i det hele tatt. Alle har en fortid.

Anonymkode: 047e4...304

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, waco skrev:

La oss si dere er på byen sammen, - skal du og han FF vennen skjule for typen din at dere har ligget sammen når dere skåler og er glade og forteller hverandre vitser?

Jeg skjønner ikke meningen med å skjule for en du er glad i hvem du er? Hvorfor lønner det seg? Er det bedre at han FF vennen din forteller kjæresten din at "han har også vært innom deg"?

Ja.. det hadde ikke endt så hyggelig. Da hadde man vært ført bak lyset i tillegg, så mindre sjanse for er fredelig brudd, men enda lettere å gå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss. Dette er en ikkesak. Jeg kunne muligens ha sagt at dette var en jeg hadde en greie med for noen år siden, men sannsynligvis hadde jeg ikke tenkt over det i det hele tatt. Alle har en fortid.

Anonymkode: 047e4...304

Du hadde sannsynligvis tenkt mer på saken når du plutselig blir singel etter en slik samtale. Da hadde du fått sett hvor langt du hadde kommet med fortid argumentet også.

Anonymkode: f8784...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jøss. Dette er en ikkesak. Jeg kunne muligens ha sagt at dette var en jeg hadde en greie med for noen år siden, men sannsynligvis hadde jeg ikke tenkt over det i det hele tatt. Alle har en fortid.

Anonymkode: 047e4...304

Enig! En ikkesak. 

Min beste venninne har ligget med min samboer. Dette var før jeg i det hele tatt visste hvem han var. Skulle jeg da ha kuttet ut venninnen min, da? 

Anonymkode: 24392...e2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo ikke å si at dere var ff, men du kan si at du kjente han tidligere... 

Anonymkode: 3fb19...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde sannsynligvis tenkt mer på saken når du plutselig blir singel etter en slik samtale. Da hadde du fått sett hvor langt du hadde kommet med fortid argumentet også.

Anonymkode: f8784...60b

Good riddance, i så fall. Jeg foretrekker partnere som har de samme verdiene som meg.

Anonymkode: 047e4...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! En ikkesak. 

Min beste venninne har ligget med min samboer. Dette var før jeg i det hele tatt visste hvem han var. Skulle jeg da ha kuttet ut venninnen min, da? 

Anonymkode: 24392...e2c

Nei. Men hvis din venninne og samboer gjorde avtale bak din rygg om at dette skulle de holde hemmelig for deg?

Så kom det frem senere at de hadde bestemt seg for å holde deg uvitende.

 

Anonymkode: 72c53...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Jeg skjønner ikke problemstillingen. Hvorfor får folk det til å høres ut som de tre skal henge sammen og at det derfor blir kleint? Jeg kjenner nesten ingen av de min kjæreste jobber sammen med og har iallefall ikke noe med dem å gjøre. Ser heller ikke for meg noen "hvorfor har du ikke sagt noe" situasjon, jeg hadde ikke hatt bruk for å vite noe. Om noe er det en ulempe for ff siden kjæresten er sjefen hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxkos

Enig med deg Tamsi Det du ikke vet har en ikke noe vont av,vi blir jo drevet av sex lysten i blandt, men tror ikke samboeren ville si i dag pulte jeg med sekretæren min. Sekretæren ville vel ikke si det, så hva er problemet, Nor Samboerskapet fungerer bra i sex livet så er vel begge fornøyd

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, waco skrev:

La oss si dere er på byen sammen, - skal du og han FF vennen skjule for typen din at dere har ligget sammen når dere skåler og er glade og forteller hverandre vitser?

Jeg skjønner ikke meningen med å skjule for en du er glad i hvem du er? Hvorfor lønner det seg? Er det bedre at han FF vennen din forteller kjæresten din at "han har også vært innom deg"?

Nei, hadde ikke tenkt på at jeg skjulte noe som helst. Det var jo noe som skjedde før ham. Hvorfor ta det opp som et tema i det hele tatt.

Man er sikkert flere ut på byen, og det hadde jo ikke vært aktuelt at jeg hadde sittet med ham i tosomhet og snakket om den type fortid.

 

Det er da mange ting som har skjedd før man treffer kjæresten. Man kan snakke om alt. Hadde ikke sett på det som aktuelt eller noe som var koselig å snakke om. Men som sagt, hadde min kjæreste spurt, så hadde jeg sagt at at det hadde skjedd den gang, ja. Men ser ikke for meg at kjæresten min hadde spurt meg om det. Tror bare han hadde reagert litt på at andre i det hele tatt tok det opp med ham. Hva skulle det være godt for?

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss. Dette er en ikkesak. Jeg kunne muligens ha sagt at dette var en jeg hadde en greie med for noen år siden, men sannsynligvis hadde jeg ikke tenkt over det i det hele tatt. Alle har en fortid.

Anonymkode: 047e4...304

Nemlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...