Gå til innhold

Ligget med den nye kollega til kjæresten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten har startet på ny jobb, og fant nettopp ut at en gammel Fuckfriend også jobber der.

De jobber tett på hverandre..

Burde jeg si noe? 

Anonymkode: 8dc55...7b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kunne jo be denne FF ikke å si noe til kjæresten din? Regner med han var din FF lenge før dere ble kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, aldri lurt å skjule noe sånt for kjæresten ☺️

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok fortalt det, så han ikke skulle finne det ut fra kjæresten.

Ser ikke helt problemet sånn sett, regner med det er en du lå med før kjæresten.

Jeg har lagt med bestekompisen til mannen min, men det var noen år før jeg møtte mannen, ikke vært noe problem. 

Anonymkode: 8ac52...ab9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor skulle du det?

Anonymkode: 23416...114

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, 911 skrev:

Du kunne jo be denne FF ikke å si noe til kjæresten din? Regner med han var din FF lenge før dere ble kjærester.

Ja, 4 år siden så er en stund siden. 

 

Anonymkode: 8dc55...7b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde nok fortalt det, så han ikke skulle finne det ut fra kjæresten.

Ser ikke helt problemet sånn sett, regner med det er en du lå med før kjæresten.

Jeg har lagt med bestekompisen til mannen min, men det var noen år før jeg møtte mannen, ikke vært noe problem. 

Anonymkode: 8ac52...ab9

Ja, nå er kjæresten litt sjalu av seg..

Men han har jo ingen grunn til å bli sur, vi alle har en fortid.. Jeg er bare redd for hvordan dette kan påvirke han på jobben nå som de jobber såpass tett på hverandre, han er den nye sjefen til ff

Anonymkode: 8dc55...7b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Baracuda skrev:

Absolutt si det :) du har ikke gjort noe gærnt 

Hvordan går man frem? Jeg liker virkelig ikke å snakke om fortiden, og jeg vet kjæresten ikke vil vite Så mye.. 

Anonymkode: 8dc55...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toppkarakter

Ja, selvfølgelig bør du si ifra til kjæresten din om det... Sannheten kommer frem til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må si det. 

Anonymkode: 642cd...ff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg vet du ikke vil vite for mye om fortiden mine, men jeg vil bare få sakt noe for jeg syns det er på sin plass at det kommer fra meg såfall. Det handler om en person du treffer på i hverdagen og meg. Kan jeg få fortelle deg om dette?" eller noe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke fortelle kjæresten hvem jeg har ligget med, men siden de jibber såpass tett på hverandre så er jeg redd for at han får vite dette av ff.

Anonymkode: 8dc55...7b1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ikke meldeplikt angående hvem du har hatt sex med.

Men hvis du og din tidligere FF holder din mann uvitende og han oppdager det om et års tid? Skal dere late som dere ikke kjenner hverandre hvis dere møtes tilfeldig??

Lykke til med å gjenopprette den tilliten.

Dette er definisjonen på skjelett i skapet. 

Endret av Commander
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke veldig rart å skulle plumpe ut til sjefen sin med :»Jeg har ligget med kjæresten din for fire år siden»?

Kan ikke se for meg når det skulle skje, med mindre ff mangler sosiale antenner.

Anonymkode: c3f10...d7a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke veldig rart å skulle plumpe ut til sjefen sin med :»Jeg har ligget med kjæresten din for fire år siden»?

Kan ikke se for meg når det skulle skje, med mindre ff mangler sosiale antenner.

Anonymkode: c3f10...d7a

Det er sant! Jeg bare ser for meg at de finner ut at jeg er en felles venn av dem på face.

Kanskje bare jeg som overtenker, men jeg er rett og slett veldig stressa

Anonymkode: 8dc55...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha lættis.

Hadde jeg funnet det ut etter noen år hadde jeg dumpet deg. Bedre å fortelle han det før en klein situasjon oppstår😂

Anonymkode: bb5a5...6b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke fortalt det. Men så har jeg spurt kjæresten min; om vi for eksempel skulle treffe på noen jeg har ligget med, om han da vil vite det, og til det svarte han nei.

Men ser jo her at flere mener ja, så er vel kanskje det som er mest vanlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke veldig rart å skulle plumpe ut til sjefen sin med :»Jeg har ligget med kjæresten din for fire år siden»?

Kan ikke se for meg når det skulle skje, med mindre ff mangler sosiale antenner.

Anonymkode: c3f10...d7a

Sannsynligvis ikke direkte. Men FF Kan f.eks snakke om det i fylla til andre kolleger på fest eller julebord. Si det til an annen kollega i en fortrolig samtale som igjen er fortrolig med en annen. Han kan være typen som skryter at han har hatt sex med dama til sjefen?

sjansen for"Alle" veit det etter hvert kan være stor.

Anonymkode: 72c53...01e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nå er kjæresten litt sjalu av seg..

Men han har jo ingen grunn til å bli sur, vi alle har en fortid.. Jeg er bare redd for hvordan dette kan påvirke han på jobben nå som de jobber såpass tett på hverandre, han er den nye sjefen til ff

Anonymkode: 8dc55...7b1

jeg gleder meg til det skjer en situasjon og ff sier det til andre å til slutt når det sjefen hans og du blir singel😂😂 

du kan banne på at dette kommer for en dag😂😂

Anonymkode: bb5a5...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...