AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #1 Skrevet 13. mai 2019 Banankartonger er mye brukt til flytting. Noen som har opplevd at det har fulgt skjeggkre med ? En annen ting jeg lurer på, er hva som er best ved lagring på slike lagre som man leier for en periode. Er det da best å ha tingene sine i plastkasser og sekker istedenfor i pappkartonger for å hindre at evnt skjeggkre sprer seg til mine ting fra andre lagerrom ? Anonymkode: 5b7bd...7c2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #2 Skrevet 13. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Banankartonger er mye brukt til flytting. Noen som har opplevd at det har fulgt skjeggkre med ? En annen ting jeg lurer på, er hva som er best ved lagring på slike lagre som man leier for en periode. Er det da best å ha tingene sine i plastkasser og sekker istedenfor i pappkartonger for å hindre at evnt skjeggkre sprer seg til mine ting fra andre lagerrom ? Anonymkode: 5b7bd...7c2 Jeg ville valgt tette plastbokser med lokk. Kanskje i tillegg tette poser inni disse plasteskene. Du får kjøpt komprimeringsposer. Anonymkode: 4cfce...394 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå