Gå til innhold

Storylines som går igjen i filmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett mye på film de siste månedene (brukket bein!) , varierer litt på ulike sjangre. 

For øyeblikket er jeg inne i en romantisk komedie periode. Det er en del storylines som går igjen, og jeg begynner å lure på om noe av dette skjer i virkeligheten😆 

Karrierekvinne som bor i storbyen drar tilbake til barndomsbyen, der hun møter en gammel flamme. 

Gutt og jente som har vært naboer hele livet, men hater hverandre før de plutselig en dag skjønner at de liker hverandre. 

Gutt og jente er bestevenner før de plutselig en dag skjønner at de liker hverandre. 

Den mest populære gutten på skolen faller for den upopulære nerden. 

Og kysse i regnet! 

Hvilke ting har dere lagt merke til at går igjen nokså ofte i filmer? Som kanskje ikke alltid er like realistisk🤪

Anonymkode: eedfb...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå sammen med han som var min beste venn en stund, men i dette tilfellet har jo egentlig følelsene vært der lenge. Ulike årsaker har gjort at jeg ikke våget å ta sjansen. Ellers tror jeg ikke slike ting er helt vanlige i det virkelige liv, men det er kanskje nettopp derfor vi drømmer oss litt bort i disse.

Anonymkode: 2daa0...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storslagne kjærlighetserklæringer på offentlige steder. På togstasjoner, flyplasser, kjøpesentere, restauranter, fotballkamper - og alle i bakgrunnen klapper når paret kysser 😂 

 

Anonymkode: f0941...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

To stykker utvikler  romantiske følelser for hverandre, og etter en god del "klabb og babb" så ender de opp som ett par. Men kort tid seinere, så ser kvinnen at mannen har en samtale med en annen ukjent kvinne. Så kvinnen som er kjæreste med mannen går selvfølgelig automatisk ut ifra at den nye kjæresten hennes garantert er utro mot henne! 

Og så lar hun ALDRI mannen faktisk få en mulighet til å forklare seg. Så stikker hun på byen og har ett par "one night stand" med ett par ukjente mannfolk. Litt etter alt dette, så får kvinnen på en eller annen måte vite at den "andre kvinnen" egentlig var en søster / kusine, venninne eller what ever til kjæresten hennes. Så denne dumme kjerringa var jo egentlig den eneste her som faktisk var utro, bare fordi hun TRODDE at kjæresten hennes hadde vært utro først...         

Anonymkode: fad41...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...