Gå til innhold

17.mai uten kjæresten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei for sånn ca 2 uker siden, fortalte hun meg at hun ikke skulle være med meg på 17.mai, fordi hun skulle til en venninne av seg, og at hun hadde lovt to andre venninner å henge med dem. Også fortalte hun meg lignende som: kanskje vi skal ha pause til den 18.mai? også var hun veldig på dette at vi ikke skulle være sammen, i tillegg til dette fortalte hun meg at hun kom til å droppe meg på 17.mai dersom jeg møtte vennene mine, jeg skulle møte de en dag i forrige uke. Da jeg møtte de, ble hun utrolig sint og sa at hun ikke ville møte meg på 17.mai, og at jeg bare skulle være med de på 17.mai.

Også var hun hos meg nå i helgen og spurte meg om jeg ville være med henne likevel på 17.mai, opp til en venninne av henne som hun hadde lovt. Men da hadde jeg allerede lagd planer med venner, etter at hun var så av og på. Nå er hun sint på meg fordi jeg skal et annet sted på dagen først. Hva tenker dere jeg burde gjøre? :/ 

Anonymkode: f87bd...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at denne dama bør du vurdere å holde deg unna fordi hun høres særs ustabil ut. 

Anonymkode: 1f642...649

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg nr 70! Gratulerer til deg, du er og forblir en kjerring som lar deg styre av dama di. 
Nå må du ta grep! ikke la denne giftige dama ødelegge deg enda mer. 
Kos deg med vennene dine på 17. mai, finn deg en dame du kan ha et bra liv med! dump denne dritte som har manipulert deg det siste halvåret. 

Anonymkode: 7f864...7c0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...