Gå til innhold

Typen har mitt ene visa kort da han handler for meg når jeg er på jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå ser jeg han tre ganger har vært i en blomsterbutikk ett stykke unna. Jeg har ikke sett noen blomster?

Anonymkode: 4313a...161

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Face to face 

Anonymkode: 052b5...21a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan man jo spørre seg hvor dum det går an å bli. Handle blomster til noen andre på kjærestens kort, og tro hun ikke følger med på transaksjonene? 

Du får ta en prat med han, og spørre hvem som har fått alle blomstene han har kjøpt i det siste... og hvorfor i i svarte han bruker DINE penger på det! Frekke flatlusa!

Endret av Million
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner han noen som nylig har hatt bursdag? Noen som nylig har mistet noen? Kan han ha ansvar for å kjøpe inn blomster på jobben (til foredragsholdere, kollegaer som fyller rundt år etc?) Han må jo være utrolig dust hvis han bruker ditt kort til å kjøpe blomster til en elskerinne! Så jeg tenker det er mest nærliggende å tro det er en annen forklaring enn utroskap. 

Anonymkode: 15958...f53

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal høre når jeg ser han ja. Hår alltid fått kortet tilbake samme dag, men denne gangen ble det litt frem og tilbake pga rep på bilen min. Verkstedet ligger ved denne mester grønn. Hva annet enn blomster kan det være? Ett på 65 Kr, ett på 120 kr og ett på 170 kr.

 

Anonymkode: 4313a...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal høre når jeg ser han ja. Hår alltid fått kortet tilbake samme dag, men denne gangen ble det litt frem og tilbake pga rep på bilen min. Verkstedet ligger ved denne mester grønn. Hva annet enn blomster kan det være? Ett på 65 Kr, ett på 120 kr og ett på 170 kr.

 

Anonymkode: 4313a...161

Er alle tre transaksjonene på samme dag!? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal høre når jeg ser han ja. Hår alltid fått kortet tilbake samme dag, men denne gangen ble det litt frem og tilbake pga rep på bilen min. Verkstedet ligger ved denne mester grønn. Hva annet enn blomster kan det være? Ett på 65 Kr, ett på 120 kr og ett på 170 kr.

 

Anonymkode: 4313a...161

Da er han bra smart, hvis han har kjøpt blomster til andre med ditt kort🤔

Anonymkode: cdb64...c4d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner han noen som nylig har hatt bursdag? Noen som nylig har mistet noen? Kan han ha ansvar for å kjøpe inn blomster på jobben (til foredragsholdere, kollegaer som fyller rundt år etc?) Han må jo være utrolig dust hvis han bruker ditt kort til å kjøpe blomster til en elskerinne! Så jeg tenker det er mest nærliggende å tro det er en annen forklaring enn utroskap. 

Anonymkode: 15958...f53

Men skulle da sagt ifra til meg? 

Anonymkode: 4313a...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal høre når jeg ser han ja. Hår alltid fått kortet tilbake samme dag, men denne gangen ble det litt frem og tilbake pga rep på bilen min. Verkstedet ligger ved denne mester grønn. Hva annet enn blomster kan det være? Ett på 65 Kr, ett på 120 kr og ett på 170 kr.

 

Anonymkode: 4313a...161

Han kjøpte blomster til bilmekanikeren?

Anonymkode: bbabd...d50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blomsterbutikker selger også noen himla gode drops og sjokolader :spise: Så han har kanskje gått  til blomsterbutikken for å kjøpe godtesnop mens han ventet på bussen/bilen?

Anonymkode: bbabd...d50

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt blomsterbutikken og be om kopi på kvitteringene for disse 3 kjøpene, FØR du spør mannen om det.

Anonymkode: bbabd...d50

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Genialt....🤣👌🏻

Anonymkode: dc475...97b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kontakt blomsterbutikken og be om kopi på kvitteringene for disse 3 kjøpene, FØR du spør mannen om det.

Anonymkode: bbabd...d50

Smart tips som jeg fulgte

Alle kjøp i hele landet blir reg ett sted. Men fortsatt fylt diesel da...

Anonymkode: 4313a...161

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal høre når jeg ser han ja. Hår alltid fått kortet tilbake samme dag, men denne gangen ble det litt frem og tilbake pga rep på bilen min. Verkstedet ligger ved denne mester grønn. Hva annet enn blomster kan det være? Ett på 65 Kr, ett på 120 kr og ett på 170 kr.

Anonymkode: 4313a...161

65 kroner er i alle fall ikke rare blomsterbuketten. Sannsynligvis ikke 170 kr. heller. Så om ikke annet leker han i alle fall ikke storkar med kortet ditt. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen blomsterbutikker selger også noen himla gode drops og sjokolader :spise: Så han har kanskje gått  til blomsterbutikken for å kjøpe godtesnop mens han ventet på bussen/bilen?

Anonymkode: bbabd...d50

Mester Grønn selger deilige godterier, lakriskuler med sjokolade og pasjonsfrukt ... mmmmmmmm. Og lakris med sjokolade og salmiak. Og med bringebær. Og med ... :rodmer: *kremt* Og de ligger omtrent i dette prisleiet. :) 

Men om han har kortet ditt for å kunne handle for deg sier det seg jo selv at han ikke skal drive å kjøpe godtesnop i luksusklassen på din regning, og så helt uten at du får noe også! :bond:

Anonymkode: e149f...324

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, hva fant du ut?

Anonymkode: 89c8f...897

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på med dem som lurer på hva du fant ut jeg også

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...