Gå til innhold

Han beholder gifteringen fra forrige ekteskap.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 hours ago, AnonymBruker said:

Oppe i hodet sitt forstår ikke menn at mange kvinner kan være så eiesyke tenker jeg...

Anonymkode: 317a0...f89

Oppe i hodet sitt forstår ikke menn at de tråkker på andre sine følelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann har fortsatt sin ring fra sitt første ekteskap, jeg tror han føler sterkest rundt det faktum at dette var opprinnelig hans bestefars giftering og at han kunne sånn sett gjerne brukt den om igjen med meg. (Jeg kvelt slike idéer i fødselen 😄) Mine foreldre er skilt, mamma tok vare på begge ringene og jeg fikk pappas ring, som nå er min manns giftering. Jeg selv har også en ring som ble laget av min oldefars giftering.

 

Anonymkode: ce4b1...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om de har noe barn sammen og han kanskje tenker å gi ringen viser til et av sine barn den gangen den dagen kommer? 

Anonymkode: 36b21...9fc

Jeg har tatt vare på gifteringen og et par andre ringer jeg fikk av min eksmann med tanke på dette. Jeg kommer til å gi det til barna våre når de blir voksne. Det har ikke noe med at jeg ikke er ferdig med forholdet. Men om han bruker ringen så hadde jeg reagert, det hadde blitt feil. jeg aner ikke hva min eksmann har gjort med sin ring. Han er samboer igjen i alle fall, og jeg vil tro de snart kommer til å gifte seg. Jeg håper han ikke bare kaster ringen, men at han også tenker på ungene, at de kan ha glede av den, eller å få den smeltet om til noe til dem da.

Det er ingen grunn til å ikke bare akseptere at partneren har en fortid som er en del av han. Det er uansett fortid.

Anonymkode: 58ef4...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det må være helt ok å beholde en giftering fra sitt forrige ekteskap. Det er en del av fortiden hans, og det må du nesten bare akseptere

Anonymkode: c42be...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også beholdt giftering og forlovelsesring fra min ex, og de ligger bortgjemt i et gammelt smykkeskrin.

Ser ikke problemet i det, og det tror jeg heller ikke min nåværende kjæreste gjør.

Jeg har også tatt vare på div fotoalbum, fra da barna var små sammen med meg og min ex, og bryllupsalbumet vårt.

Dette er minner-bilder i papirformat og brev- som ligger bortgjemt i en eske, og som sikkert er koselig for barna å se på når de blir voksne. 

Kunne ikke falt meg inn å ta vare på intime bilder. 

Anonymkode: 03028...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...