Gå til innhold

Noen som er flinke til å tyde drømmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Våknet nå i natt av et helt forferdelig mareritt. Vanskelig å forklare alt som skjedde i drømmen detaljert, da det var så mye rart som skjedde som jeg ikke husker helt. Men var akkurat som det spøkte i huset. Drømte at jeg gikk og bar på det ene barnet mitt, og han var mye yngre i drømmen enn han er i virkeligheten. Plutselig kjente jeg at noe begynte å dra i buksene mine nedenfra gulvet og det ble hardere og hardere, til slutt så hardt at jeg at buksene begynte å rakne, og hørte en sånn rivelyd. Kjente deretter at barnet mitt som jeg hadde på armen også ble dratt nedover mot gulvet. Da våknet jeg og ble liggende ganske redd kan man si. Har fortsatt ikke fått sove igjen.

Er det noen som kan si hva dette marerittet kan bety?

Anonymkode: 9ebcc...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det kan bety at du er redd for å miste kontrollen over noe ? 

Anonymkode: c5a35...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det kan bety at du er redd for å miste kontrollen over noe ? 

Anonymkode: c5a35...5c0

Ja, vet at jeg er det for tiden. Da jeg ikke har det helt enkelt med mannen. Kan jo kanskje ligge noe der ja.

Anonymkode: 9ebcc...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg betyr dette undertrykte følelser og det å være frakoblet seg selv følelsesmessig. Du har ting du må bearbeide.

Anonymkode: 9255f...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg har noen sære drømmer for tiden. 

Jeg drømmer at jeg er i en eller annen situasjon hvor jeg har tatt av meg boksern og er naken nedetil. På et tidspunkt så blir jeg klar over at jeg er ikke har på meg underbukse, at det er andre folk til stede og det blir et svare stress med å finne og å få på seg boksern. 

Har hatt flere drømmer omtrent som dette. Ikke helt mareritt, men stemningen i drømmen er stressa. 

Noen som har tanker om hva det kan bety? 

Anonymkode: fb33e...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...