Gå til innhold

Klarer ikke å svare alle på Tinder. Noen flere som har samme erfaring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er bra men alt for mange kvinner skriver nesten ingenting i profilen, tiltrekker da kun useriøs menn og så legge skylden på andre. 

Anonymkode: cc783...96a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er bra men alt for mange kvinner skriver nesten ingenting i profilen, tiltrekker da kun useriøs menn og så legge skylden på andre. 

Anonymkode: cc783...96a

Hm der har du et godt poeng. 1 setning og 7 skrivefeil er ganske synonymt med å ikke være seriøs... 

Anonymkode: f150c...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hm der har du et godt poeng. 1 setning og 7 skrivefeil er ganske synonymt med å ikke være seriøs... 

Anonymkode: f150c...459

Hersketeknikk. 

Du har ikke noe å si om emnet. 

Anonymkode: cc783...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet ikke jeg altså, får jo aldri likes så er vel vanskelig å ha en mening om det her. Er vel det samme for de fleste menn.

Hvis noen hadde lika meg hadde jeg vært ute etter en kjæreste. Men det er nå den samme lille gjengen med kjekkaser som får likes av alle da.

Hvis det er noen tvil så har jeg altså veldig lite sympati med deg her 🙂

Anonymkode: f150c...459

Kanskje det er nettopp derfor du ikke får matcher... Med den innstillingen hadde jeg aldri ønsket å date deg uansett om du så ut som en gud...

Anonymkode: ac6ac...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje det er nettopp derfor du ikke får matcher... Med den innstillingen hadde jeg aldri ønsket å date deg uansett om du så ut som en gud...

Anonymkode: ac6ac...1ff

Det var da voldsomt da, var vel ikke akkurat så slemt og aggressivt sagt 😞 Man får uansett ikke likes på tinder pga innstilling da, det er jo bare bilder og tekst.

Anonymkode: f150c...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 8.20, AnonymBruker skrev:

Huff tinder er meningsløst hvis du ikke er kvinne eller kjekk mann 😢

Jeg skulle ønske dere damer fikk leve bare 1 dag i mitt liv. Tror ikke dere ville gått tilbake til å klage på mange likes for å si det slik.

Lik en mann som ikke ser ut som en hunk da 🙂

Anonymkode: f150c...459

Ja, jeg liker bare menn som ikke ser ut som "hunks" fordi jeg ikke liker det eller blir tiltrukket av det. Faktisk er det tekst eller fraværet av tekst som avgjør mye for meg. Mange menn har ikke tekst eller idiotiske emojis eller oppbrukte fraser/ordtak osv.

Jeg er sær da og er mer nøye på personlighet enn utseende. Hva man velger å skrive i profilen sin synes jeg sier mye om en person.

Anonymkode: 1f280...b41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var da voldsomt da, var vel ikke akkurat så slemt og aggressivt sagt 😞 Man får uansett ikke likes på tinder pga innstilling da, det er jo bare bilder og tekst.

Anonymkode: f150c...459

Slik holdning du beskrev der vitner om lav empati. Empati er noe jeg verdsetter høyt. Ofte kan man se hvem som får få matcher og likes på profilene deres. Det kan være tekst, bilder og utseendet. Hadde jeg likevel matchet med noen som hadde lav empati og vi pratet sammen, hadde jeg lagt merke til det fort og kuttet han ut tvert.

Anonymkode: ac6ac...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/13/2019 at 1:00 AM, AnonymBruker said:

Hehe jeg er selv nysgjerrig på dette og har vurdert å betale bare for 1 måned :P Er det noen som har kjøpt Tinder Gull og faktisk sett hvor mange likes man har?

Anonymkode: ac6ac...1ff

Jepp! Bruker kun gull og vil anbefale 

Anonymkode: 875c7...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 23.41, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet ikke jeg altså, får jo aldri likes så er vel vanskelig å ha en mening om det her. Er vel det samme for de fleste menn.

Hvis noen hadde lika meg hadde jeg vært ute etter en kjæreste. Men det er nå den samme lille gjengen med kjekkaser som får likes av alle da.

Hvis det er noen tvil så har jeg altså veldig lite sympati med deg her 🙂

Anonymkode: f150c...459

Det er fordi menn går etter de samme damene (30%) og ignorerer de resterende (70%)

Slutt med å jage isprinsesser så går det nok seg til😉

Anonymkode: b6fcf...a60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er fordi menn går etter de samme damene (30%) og ignorerer de resterende (70%)

Slutt med å jage isprinsesser så går det nok seg til😉

Anonymkode: b6fcf...a60

Nå må du slutte da 🙂 I motsetning til på byen så finnes det jo tall på det her. Og det er da helt motsatt på tinder enn det du skriver her, nesten alle damer liker kun noen få menn (20%).

Hvordan kan en mann jage noen som helst med 0 likes egentlig 😉 Blir nok mer håndjaging utav det her enn jaging av damer.

Ellers er jeg enig i at klassisk vakre damer ofte er isprinsesser. Et godt utseendet kan korrumpere på samme måte som penger og makt 

Anonymkode: f150c...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg er mann så jeg har ikke like mange matcher som mange av dere kvinner har muligheten til naturligvis, men jeg hadde ganske mange utifra mitt inntrykk av hva andre menn på nett forteller ærlig om. 

Jeg oppdaget egentlig at jeg fikk en usunn mentalitet om at jeg ville ha mer og mer hele tiden og kunne sjonglere 3-4 damer om gangen, samtidig som disse også ble byttet ut med nye etterhvert.

Noe av problemet er måten tinder fungerer på, la oss si at en mann sveiper ja til deg i uke 3, vel hun dama kan være opptatt med andre ting og sveiper ikke ja tilbake før i uke 5, da har jeg allerede matchet med noen andre og får plutselig en ny match jeg hadde glemt. 

Anbefaler derfor å aktivt bruke "pause" settingen som tinder har, bare sveip noen få av de aller mest interessante profilene og så sett profilen på pause, da vises du ikke frem for alle og enhver mens du ikke matcher og kan holde nye matcher friske og nye mens begge husker hverandre. 

Anonymkode: d0604...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel jeg er mann så jeg har ikke like mange matcher som mange av dere kvinner har muligheten til naturligvis, men jeg hadde ganske mange utifra mitt inntrykk av hva andre menn på nett forteller ærlig om. 

Jeg oppdaget egentlig at jeg fikk en usunn mentalitet om at jeg ville ha mer og mer hele tiden og kunne sjonglere 3-4 damer om gangen, samtidig som disse også ble byttet ut med nye etterhvert.

Noe av problemet er måten tinder fungerer på, la oss si at en mann sveiper ja til deg i uke 3, vel hun dama kan være opptatt med andre ting og sveiper ikke ja tilbake før i uke 5, da har jeg allerede matchet med noen andre og får plutselig en ny match jeg hadde glemt. 

Anbefaler derfor å aktivt bruke "pause" settingen som tinder har, bare sveip noen få av de aller mest interessante profilene og så sett profilen på pause, da vises du ikke frem for alle og enhver mens du ikke matcher og kan holde nye matcher friske og nye mens begge husker hverandre. 

Anonymkode: d0604...57b

Glemte å nevne at siden jeg begynte å bruke denne pause metoden så kunne jeg konsentrere meg om noen jeg oppriktig var interessert i og som konsekvens er jeg ikke lengre på tinder idag. :)

Anonymkode: d0604...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...