Gå til innhold

17 og 20


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreldre bestemmer fram til man er 18.

Anonymkode: e3fbc...7e0

Ikke slike ting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm har snakket med dem selvfølgelig, og har fått beskjed om at 2 år er innafor.... nevnte jeg 3 så ble det bare stort nei. 

Uansett hvem det er eller hvordan de er, så blir det et nei....

De er overbeskyttende ja, men jeg mener de styrer mer enn normalt. Er jo 4-5 år mellom foreldrene mine...

Anonymkode: 6ecbf...0da

Da får du fortelle dem at han er 19 om de finner ut om at du holder på med en. 
! år fra eller til er jo ikke mye. De har vel glemt de en gang var unge også...

Anonymkode: 3efdf...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min er '98, dama hans er '01, aldri tenkt noe over det egentlig, annet enn at, jo hun er ung, men det er jo opptil dem. Hennes foreldre har heller ikke sagt noe i forhold til det. 

Anonymkode: cd4ed...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sønnen min er '98, dama hans er '01, aldri tenkt noe over det egentlig, annet enn at, jo hun er ung, men det er jo opptil dem. Hennes foreldre har heller ikke sagt noe i forhold til det. 

Anonymkode: cd4ed...c5d

Var forresten selv sammen med en på 23 da jeg var 16, det ble ikke helt godt mottatt av mine foreldre. Men det er tross alt noen år mer.

Anonymkode: cd4ed...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solkremen

Mentalt sett er nok mange 17år gamle jenter «jevngamle» med 20år gamle gutter :fnise: Jeg ble sammen med mannen da jeg var 16 år. Han var 19, så vi var naturligvis også 17 og 20. Har gått helt fint i alle år :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er nå søte dere unge. Kjæresten din er nesten på din alder. Ingen grunn til å stresse over aldersforskjell. Gutter er også 2 år senere i utvikling enn jenter.

Anonymkode: f93fc...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart du i det hele tatt spør. Selvsagt er dette innafor.

Mitt beste tips til deg: slutt å bry deg så mye om hva de rundt deg syns! Da vil du bli lykkeligere.

Anonymkode: f2808...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

  Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...