Gå til innhold

Prinsessen ny kjæreste

Parasoll

Anbefalte innlegg

Justlooking

Jaja, nå er hun på ferie hos kjæresten. Trodde det var vanskelig å komme inn i USA for tiden men tydeligvis ikke. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

n_97
21 hours ago, Justlooking said:

Jaja, nå er hun på ferie hos kjæresten. Trodde det var vanskelig å komme inn i USA for tiden men tydeligvis ikke. 

Det går an om man oppholder seg mer enn 14 dager utenfor schengen og er fullvaksinert. Kanskje ikke mer mystisk enn at hun har bodd hos venner et steds i verden i to uker. Men for folk flest er det jo veldig kostbart. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Justlooking
n_97 skrev (24 minutter siden):

Det går an om man oppholder seg mer enn 14 dager utenfor schengen og er fullvaksinert. Kanskje ikke mer mystisk enn at hun har bodd hos venner et steds i verden i to uker. Men for folk flest er det jo veldig kostbart. 

Går det an å komme seg inn uvaksinert? Martha er vel ingen stor fan av skolemedisin …

Lenke til innlegg
Del på andre sider
n_97
1 hour ago, Justlooking said:

Går det an å komme seg inn uvaksinert? Martha er vel ingen stor fan av skolemedisin …

Jeg sjekket og ser ut som man må ha begge dosene ja. Vel, hva gjør man ikke når man er stupforelsket 😁

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anneisabell
n_97 skrev (22 timer siden):

Jeg sjekket og ser ut som man må ha begge dosene ja. Vel, hva gjør man ikke når man er stupforelsket 😁

Leste akkurat at det var innreise nekt fra Norge uansett,  så lurer på hvordan hun klarte det? Mulig noen andre også ville vært der borte for å besøke kjæreste eller familie. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tough cookie

Kjenner noen som måtte til USA for å hente hjem sitt døde barn, og etter mye byråkrati frem og tilbake en hel måned fikk de til slutt visum.

Tydligvis mye enklere når man er kongelig...

Endret av Tough cookie
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Sawyer

Hun reiser nok på diplomatpass som resten av kongefamilien, og diplomatpass har egne regler. De som reiser på dette til bla Norge er unntatt testing og karantene..

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Justlooking
Sawyer skrev (14 timer siden):

Hun reiser nok på diplomatpass som resten av kongefamilien, og diplomatpass har egne regler. De som reiser på dette til bla Norge er unntatt testing og karantene..

Der har vi nok svaret. Kom på at Mette Marit reiste på diplomatpass til India for noen år siden. Da hun skulle ta vare på to barn som venner hadde fått via surrogati. Og som ikke hadde fått visum. I utgangspunktet er vel diplomatpasset ment for tjenestereiser men kan tydeligvis brukes ellers også 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sawyer
Justlooking skrev (På 29.8.2021 den 14.46):

Der har vi nok svaret. Kom på at Mette Marit reiste på diplomatpass til India for noen år siden. Da hun skulle ta vare på to barn som venner hadde fått via surrogati. Og som ikke hadde fått visum. I utgangspunktet er vel diplomatpasset ment for tjenestereiser men kan tydeligvis brukes ellers også 😊

Kongelige har kun diplomatpass, i motsetning til f.eks ambassadører som har vanlig pass i tillegg. F.eks så har ikke dronningen i Storbritannia pass i det hele tatt, fordi alle pass er utsendt "in her majesty's name", og hun kan ikke ha et pass hun selv står for. Hovedgrunnen for diplomatpass for kongelige slik jeg har sett det (med unntak av immunitet for de nærmest tronen), er at kongelige i stor grad ikke har et offisielt etternavn (unntak Windsor og Bernadotte), noe som kompliserer ting i stor grad. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gakk
6 hours ago, Sawyer said:

Kongelige har kun diplomatpass, i motsetning til f.eks ambassadører som har vanlig pass i tillegg.

Jeg hadde diplomat pass en gang i tiden men hadde ikke vanlig pass i tillegg, det var enten eller. Ble viftet forbi det meste av sikkerhet, kunne gå helt frem til flyet når jeg hentet folk på flyplassen men pleide å møte dem ved baggasje karusellen da det var enklest 😎

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 4 uker senere...
Diamant
hufsaaaaa skrev (4 minutter siden):

Herlighet…. Blir tom for ord.

Samme her...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Cookie123
hufsaaaaa skrev (5 timer siden):

Herlighet…. Blir tom for ord.

Samme her. Blir stum rett og slett!! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tessa12

Syns det er litt skummelt at kongehuset er «knyttet» til en sånn person. 
Er han den «ekte» Voldemort kanskje😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kniv & gaffel

I alle dager! :ler:

Jaja, kanskje de egentlig er to likesinnede som endelig har funnet hverandre? 

I følge teorien til David Icke om reptilmennesker, er blant annet den britiske kongefamilien reptiler. Märtha Louises oldemor Maud var jo født som engelsk prinsesse. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Humas

Jeg har stor respekt for ML. Dømmekraft ved forelskelse svekkes, som mange har opplevd. Han elsker kjendistilværelsen og hans besettelse for kongelige har jo manifistert seg med hans 'trolldom'. Dette er jo som et eventyr, og i eventyr 'lever de lykkelig i alle sine dager'. Med det sagt, jeg har ikke noe med det, men misliker 'falske profeter'.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
parmanoia

Det er tydeligvis ikke grenser for hva han kan finne på for å få oppmerksomhet. Nå som transøgle, altså. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Revenge o'Cavatina

Falske profeter. Der sa du det.

I tillegg lurer jeg på hvilken fremtidig rolle sjamannen eventuelt vil få i det nystartede TV-selskapet til ML og Lilli Bendriss. Jeg har sansen for Bendriss' personlighet, men har vanskeligfor å se for meg hennes eventuelle fremtidige relasjon med en ekte sjarlatan.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/07/09/195771696/maertha-louise-og-lilli-bendriss-har-dannet-tv-selskap

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...