Gå til innhold

Når man vet man at det er slutt?


NorthernGirl

Anbefalte innlegg

Litt nysgjerrig på en sak..

Når visste dere at forholdet gikk mot slutten, eller når det var på tide å gjøre det slutt..

Var det barn i bildet eller ikke?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, NorthernGirl skrev:

Litt nysgjerrig på en sak..

Når visste dere at forholdet gikk mot slutten, eller når det var på tide å gjøre det slutt..

Var det barn i bildet eller ikke?

 

1 gang: Han var sjalu, manipulerte og kontrollerte meg. Vi hadde et barn, men visste den dagen jeg ble gravid at det ikke ville vare. Slo opp med han. 

2: Han var konfliktsky, greide ikke snakke om følelser, dro på jobb og var oftest ute av hus. Fikk et barn uplanlagt. Denne gang hadde vi planlagt å gifte oss, egentlig.. Han avsluttet det 

3: Bare kjæreste. Han sluttet å si han elsket meg, ignorerte meg, konfliktsky, ville ikke løse opp i problemer. Opphengt i eksen sin. Jeg gjorde det slutt. 

Anonymkode: 5be65...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når alt er så ødelagt at det ikke er mulighet for å komme tilbake til ett normalt forhold noen sinne. 

Anonymkode: 4db3a...4a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, NorthernGirl skrev:

Litt nysgjerrig på en sak..

Når visste dere at forholdet gikk mot slutten, eller når det var på tide å gjøre det slutt..

Var det barn i bildet eller ikke?

1. Da jeg så i kjærestens øyne at h*n avskydde meg og merka at å kysse meg var fysisk ekkelt. Noe av det vondeste jeg har kjent. Visste at forholdet var tapt. Vondt noen år, men er venner i dag.

2. Da det var/holdt på å bli slutt og h*n sa, "Jeg vet du vil jeg skal ombestemme meg og be deg om å få komme inn i varmen. Men jeg vil ikke kjempe for deg". Gjør fortsatt vondt og jeg klarer ikke å være venner ennå. Bisarrt da det blei slutt midt i barneprøving.

Anonymkode: c598e...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. Da jeg så i kjærestens øyne at h*n avskydde meg og merka at å kysse meg var fysisk ekkelt. Noe av det vondeste jeg har kjent. Visste at forholdet var tapt. Vondt noen år, men er venner i dag.

2. Da det var/holdt på å bli slutt og h*n sa, "Jeg vet du vil jeg skal ombestemme meg og be deg om å få komme inn i varmen. Men jeg vil ikke kjempe for deg". Gjør fortsatt vondt og jeg klarer ikke å være venner ennå. Bisarrt da det blei slutt midt i barneprøving.

Anonymkode: c598e...57a

Jeg forstår ikke hvordan du vil være venn med menn som behandler deg dårlig. Man må respektere seg selv hvis man ønsker andres respekt. Kanskje du får deg en bedre kjæreste hvis du tar mer hensyn til deg selv og dine følelser!

 

Som svar på tråden vil jeg si at jeg ville ha avsluttet når den ene ikke er motivert lengre eller hvis man ikke får til en positiv utvikling. Krangling, diskusjoner, negativitet. 

Anonymkode: eb4c0...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvordan du vil være venn med menn som behandler deg dårlig. Man må respektere seg selv hvis man ønsker andres respekt. Kanskje du får deg en bedre kjæreste hvis du tar mer hensyn til deg selv og dine følelser!

Anonymkode: eb4c0...a90

Er ikke nære venner med første eksen, men sånn at vi kan si hei og snakkes iblant på some. De første fem årene etter bruddet orka jeg ikke særlig kontakt, og da var det deilig å ikke ha det. Er fortsatt der med eks nr2. For tidlig å si hvordan ting vil bli der. Vi har masse felles venner og han var en del av familien min, så det merkes at ting ikke er bra mellom oss. Vil jeg ikke ha kontakt, så har jeg det ikke. Jeg har ny kjæreste som er veldig grei, men takk for omtanken for mitt kjærlighetsliv. 

Anonymkode: c598e...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...