Gå til innhold

Youtube Drama, noen flere som følger med på sånt?


PaperFlower

Anbefalte innlegg

Flere her inne som følger med på drama som skjer på Youtube? Akkurat nå er det så mye som skjer. Jeg sitter å oppdaterer hele tiden for å få med meg alt som skjer, før det blir slettet. :fnise: 

- James Charles i trøbbel pga den dårlige oppførselen sin, som han har blitt advart mot av veldig mange andre kjente Youtubere. Han mister subscribere som bare det, mens Tati (som han virkelig var ekkel mot) får flere og flere. Mange kjente folk på Twitter han sluttet å følge han (da snakker jeg om folk som Miley Cyrus, Kylie og Kim Kardashian, altså), og mange tror hele karrieren hans er over.

- Trisha Paytas er sur på H3H3 fordi han gjorde narr av bildene hennes på Instagram før og etter redigering. Hun er også i trøbbel med Nikocado Avocado for å ha løyet om å foreslå å møtes og lage videoer sammen. Hun fikk ham til å se ut som en galing som hadde en énveissamtale med henne om å møtes, for så å gjøre narr av han i ettertid. (Nå har hun begynt å poste sære ting på Twitter og Instagram, i et forsøk på å dekke over det som har kommet ut, mens hun ignorerer alle kommentarer om å si unnskyld. Mange blir også blokkerte hvis de tar opp temaet, og hun har visstnok slettet masse kommentarer om det på Youtube.)

- Også har du ProJared, en litt mindre Youtuber, som ble tatt i å være utro med kona si - som virkelig gikk løs på ham via Twitter. I tillegg har han visst sendt nakenbilder til mange andre, og anigvelig har han også prøvd å kontakte mindreårige jenter og gutter.

Redigert: så nettopp denne tråden. Da vet jeg at det finnes noen som følger med på sånt iallefall. :Nikke:

Endret av PaperFlower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ninja: ja. Noe av det er bare teit, annet underholdende, og en del viktig å få frem pga påvirkningskraften til folk der (akkurat som influencer- og bloggsaker her i Norge).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YouTube-drama er min guilty pleasure! 🙊 

Angående James Charles, tror jeg han egentlig er en flott gutt, men å bli rik og berømt når man er så ung, kan ikke være sunt for noen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si jeg har fulgt med, men Trisha er jo et morsomt innslag... i små mengder vel og merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...