Gå til innhold

Dater én som bryter avtaler, forvinner med jevne mellomrom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har datet i litt over en måned, blitt enige om å være eksklusive. 

God og grei når vi møtes, men han har tendenser til å bryte avtaler eller forsvinne uten å si noe. Han kan være stille i flere døgn etter å ha brutt en avtale. Av og til avtaler vi at han kommer til meg etter å ha vært ute med kompiser, dukker ikke opp, sier ikke ifra heller. I etterkant sier han at det ble for sent eller at han har sovet i et døgn uten å se i telefonen. 

For noe tulling. Da jeg sa ifra at dette ikke er ok, orker ikke å være med på sånt, ble han grinete. Han vil jo være med meg bla blabla. 

Har en mistanke om at det blir for mye drikking og røyk de gangene han er fjern. 

Skjønner jo at dette er på villspor. Noe skurrer, men jeg skjønner meg ikke at han gidder. At jeg gidder. 

Vi er jo liksom ikke sammen heller, men dette blir for tullete. 

Har dere noen tips? 

Anonymkode: 6dac3...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daten din er en typisk fuckboy.

Det er opp til deg om du skal fortsette å leve med tullet hans, eller gå videre.

Anonymkode: 950f6...1ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært i en annen pace enn deg men du får hovedtipset: 

Si ALT det din intensjon forteller deg om han, la han høre det. Deretter ber du han dra til helvete. Det gjorde jeg . And man it felt so good. 

Sånne idioter håper jeg blir påkjørt en dagg

Anonymkode: fa486...fa8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha 😂 hallelujah kvinneguiden. Nei, seriøst.. ser jo at det er bare én løsning her. Deilig er han og jeg har mine behov, men makan for en oppførsel. Drittsekk. 

Ts

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så mye å tenke på? Eller har du svært svært lite menn å velge mellom? (Dump)

Endret av Gent82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å se etter løsninger, men siden det bare er snakk om en mnd. så hadde jeg nok sagt takk for meg.

Har vært borti noe lignende og jeg holdt ut med dette i tre år før jeg gav opp, han reiste til kompiser for å røyke (som han viste jeg hatet, derfor prøvde han å skjule det og) og ble helt fjern, tok ikke telefonen på dagevis plutselig. Ble så lei av å være stressa og irritert mens jeg satt å venta på han, kveld etter kveld.

Bruk tiden din på noen som fortjener det... vær glad det ikke er di store følelsene inni bildet(?)

Anonymkode: a5272...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres akkurat ut som en jeg datet.

Vi var av å på i 2 år..når jeg ser tilbake på det nå tenker jeg bare herregud dumme kvinne! 

Du fortjener en som respekterer tiden din og som klarer å holde en avtale. Kom deg vekk! 

hadde jeg sagt det til meg selv for 3 år siden så hadde jeg aldri kastet bort tiden min på å tro at denne mannen skulle forandre seg🙄

Anonymkode: 9f254...3a9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips:  spring for livet 👍🏻

Anonymkode: 59c8d...0dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har datet i litt over en måned, blitt enige om å være eksklusive. 

God og grei når vi møtes, men han har tendenser til å bryte avtaler eller forsvinne uten å si noe. Han kan være stille i flere døgn etter å ha brutt en avtale. Av og til avtaler vi at han kommer til meg etter å ha vært ute med kompiser, dukker ikke opp, sier ikke ifra heller. I etterkant sier han at det ble for sent eller at han har sovet i et døgn uten å se i telefonen. 

For noe tulling. Da jeg sa ifra at dette ikke er ok, orker ikke å være med på sånt, ble han grinete. Han vil jo være med meg bla blabla. 

Har en mistanke om at det blir for mye drikking og røyk de gangene han er fjern. 

Skjønner jo at dette er på villspor. Noe skurrer, men jeg skjønner meg ikke at han gidder. At jeg gidder. 

Vi er jo liksom ikke sammen heller, men dette blir for tullete. 

Har dere noen tips? 

Anonymkode: 6dac3...39c

jeeeee...du er så heldig asså!

Anonymkode: 4ec08...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...