Gå til innhold

Progesteronkrem / PCO


Jente35

Anbefalte innlegg

Noen her som har pco og har prøvd progesteronkrem? Jeg fikk det anbefalt da jeg har pco.  Brukt det en stund og føler meg mye bedre når jeg bruker det. Problemet er at jeg har gått fra og ha menstruasjon 4-5 ganger i året , til plutselig 2 ganger i mnd.  Noen her som bruker progesteronkrem eller har PCO som  vet hva som er best for og få eggløsning? Eller generelt gode råd mtp PCO? 

Endret av Jente35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har ikke prøvd, men det er vanlig å bruke i USA f.eks. 

Jeg har strevd i nesten to år med å få det til med samboer. Har aldri brukt prevensjon og er 25 år. 

Mine gode tips er myo-inositol, Babyklister, letrozol OG ovusense. Ovusense er et lite egg som måler temperaturen når man sover. Les gjerne om disse. Ovusense koster litt, men er absolutt verdt det. Min første syklus med den og jeg ble gravid!!! Og jeg som trodde jeg aldri skulle få det til med en eggleder🤞🏻 Det er kvinner som har prøvd i 10-17 år som har fått det til med ovusense. 

Anonymkode: 5c7ae...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :) HvoHvor får man myo inositol? 

Anonymkode: a4360...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2019 den 6.41, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke prøvd, men det er vanlig å bruke i USA f.eks. 

Jeg har strevd i nesten to år med å få det til med samboer. Har aldri brukt prevensjon og er 25 år. 

Mine gode tips er myo-inositol, Babyklister, letrozol OG ovusense. Ovusense er et lite egg som måler temperaturen når man sover. Les gjerne om disse. Ovusense koster litt, men er absolutt verdt det. Min første syklus med den og jeg ble gravid!!! Og jeg som trodde jeg aldri skulle få det til med en eggleder🤞🏻 Det er kvinner som har prøvd i 10-17 år som har fått det til med ovusense. 

Anonymkode: 5c7ae...f90

Hvor kjøpte du din ovusense og hvor mye betalte du? Det er et alternativ til eggløsningstester for kvinner med PCO/PCOS? 

Anonymkode: 3e981...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spennende :) HvoHvor får man myo inositol? 

Anonymkode: a4360...c0d

Hvor får man kjøpt myo inositol skulle det stå :) ser ikke ut som at de har det i Norge?

Anonymkode: a4360...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2019 den 6.41, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke prøvd, men det er vanlig å bruke i USA f.eks. 

Jeg har strevd i nesten to år med å få det til med samboer. Har aldri brukt prevensjon og er 25 år. 

Mine gode tips er myo-inositol, Babyklister, letrozol OG ovusense. Ovusense er et lite egg som måler temperaturen når man sover. Les gjerne om disse. Ovusense koster litt, men er absolutt verdt det. Min første syklus med den og jeg ble gravid!!! Og jeg som trodde jeg aldri skulle få det til med en eggleder🤞🏻 Det er kvinner som har prøvd i 10-17 år som har fått det til med ovusense. 

Anonymkode: 5c7ae...f90

Har du pco? Jeg har resept på letrozol, men ikke hentet den ut enda.Er den bra ?

Anonymkode: a4360...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøpte du din ovusense og hvor mye betalte du? Det er et alternativ til eggløsningstester for kvinner med PCO/PCOS? 

Anonymkode: 3e981...302

Ovusense koster rundt 1500 kr og man får 2 mnd gratis mener jeg det var. Søk på ovusense på Google så kommer siden opp😊

Jeg har PCOS og eggløsningstester har gitt meg falsk positiv. 

Anonymkode: 5c7ae...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...