Gjest ingenting Skrevet 25. april 2005 #1 Del Skrevet 25. april 2005 Resten av syklusen er i grunnen helt grei og jeg stresser ikke så veldig med det. Passer på å ha sex rundt EL, og har begynt å teste for EL, det fikk meg i grunnen til å slappe mer av resten av måneden. Men så er det de grusomme dagene før IKM da!! Grrr... blir jo så skuffa når mensen kommer, selv om jeg er 99 % sikker på at den gjør det. Og den dumme kroppen min oppfører seg jo forskjellig hver måned, så den blir jeg iallefall ikke klok på! Har sagt til meg selv at evt symptomer ikke er til å stole på, for det er de jo ikke! Jaja, måtte bare få det ut... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. april 2005 #2 Del Skrevet 25. april 2005 Kjenner meg bra igjen i det du sier ja! Er i pp8 nå, og dette var første mnd jeg brukte EL test så vi fikk satsa bra dagene før og på selve EL dagen!Som var igår.....Å herreguud de neste 14 dagene er lange........Helt pyton!! Bortkastede dager liksom, kunne bare skrudd tiden frem! :-) Så går man rundt å kjenner etter, enten man vil eller ikke! Er til å bli gal av i flekkene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. april 2005 #3 Del Skrevet 25. april 2005 Dagene tettest oppi IKM er verst synes jeg.. Har IKM i nærmeste framtid, hadde igrunnen satt IKM til i dag, men kan nok drøye et par dager til. Likevel så begynner håpet å stige på sånne dager der jeg venter mens og den enda ikke har kommet... Og det til tross for at jeg har sluttet å tro på naturmetoden.. *MÅ slutte å lage falske forhåpninger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingenting Skrevet 27. april 2005 #4 Del Skrevet 27. april 2005 og mensen er i rute ja... nok ein bortkasta måned :evil: Det var jo det jeg visste. Har i grunnen mista troen på det her. Men hva kan man gjøre liksom? Sukk. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 27. april 2005 #5 Del Skrevet 27. april 2005 Vanskelig å slutte å tenke på det ja. Synes de par siste dagene før er verst egentlig. Er avslappet resten av måneden. Men siste 3-4 dagen før er litt stressende. Det beste middelet er å sørge for å ha mye annet å tenke på disse dagene, sørg for å ha program på kveldene med morsomme ting, sånn at du kan få tankene på andre steder. Lykke til jenter - det er fremdeles lov til å håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå