Jump to content
Guest Hold the door

Oppført med "0 innlegg", men har skrevet ett.

Recommended Posts

Guest Hold the door
Posted (edited)

Hvordan går det an at en bruker har skrevet et innlegg i en tråd, men i innleggstelleren står det 0, og det står også at innlegget er skrevet 1-2 minutter før medlemmet registrerte seg?

Bare lurer på om det er noe nytt nå, at det går an å poste her uten å være registrert først?

Edited by Hold the door

Fortsetter under...

ninab82

Skrevet som a.b tror jeg. 

@Anglofil kan du svare?

ninab82, mod

Guest Hold the door
1 time siden, ninab82 skrev:

@Anglofil kan du svare?

Hva mener du? Jeg kan se det ene innlegget brukeren har skrevet, men i innleggstelleren hennes står det "0". Kan jeg linke til profilen/tråden så du ser hva jeg mener?

Anglofil
1 time siden, Hold the door skrev:

Hva mener du? Jeg kan se det ene innlegget brukeren har skrevet, men i innleggstelleren hennes står det "0". Kan jeg linke til profilen/tråden så du ser hva jeg mener?

Hei

Jeg tror hun mener at det kan være fordi bruker har skrevet som Anonymbruker, men det teller ikke i innleggstelleren til egen brukerprofil, men Anonymbrukers brukerprofil. Med andre ord tror jeg ikke det er svaret. 

Det kan ha noe med opprgraderingen vi hadde tidligere å gjøre, da jeg vet indekseringen tok en del tid, se svar fra TSP her;

Jeg er dog usikker, så jeg sender dette videre til @Forumansvarlig eller @TSP.

Anglofil (teamleder)

Guest Hold the door

Oki. Jeg legger ved en link i tilfelle det trengs.

Er ikke så viktig egentlig, men jeg la tilfeldigvis merke til det og lurte på hvordan det kunne ha seg.

Guest Hold the door
1 time siden, ninab82 skrev:

@Anglofil kan du svare?

Ser for øvrig at dette innlegget er endret på uten at det kommer frem av innlegget at det er redigert, greit nok. Men jeg siterte det opprinnelige innlegget før endringen og ser nå at en av dere har redigert (sitatet i) mitt innlegg også uten at det er noen tegn på at dere har redigert innlegget mitt. Nå er det jo bare snakk om en uviktig ting som å redigere en tagg (det sto opprinnelig @admin, nå står det som alle kan se @Anglofil) i et sitat, noe som ikke spiller noen rolle for noe som helst, men reagerte litt på den skjulte endringen allikevel.

Annonse

Anglofil
28 minutter siden, Hold the door skrev:

Ser for øvrig at dette innlegget er endret på uten at det kommer frem av innlegget at det er redigert, greit nok. Men jeg siterte det opprinnelige innlegget før endringen og ser nå at en av dere har redigert (sitatet i) mitt innlegg også uten at det er noen tegn på at dere har redigert innlegget mitt. Nå er det jo bare snakk om en uviktig ting som å redigere en tagg (det sto opprinnelig @admin, nå står det som alle kan se @Anglofil) i et sitat, noe som ikke spiller noen rolle for noe som helst, men reagerte litt på den skjulte endringen allikevel.

Hei

Det er riktig. Det er en del av opplæring, hvor jeg viste ny moderator hvordan hun skulle gjøre dette korrekt, slik at kommer tydelig frem for brukerne at det er moderator som svarer. Det er ikke så enkelt å vite hvordan man skal gjøre det, så det er viktig at man får trening. :) 

Anglofil (teamleder)

Guest Hold the door
5 minutter siden, Anglofil skrev:

Hei

Det er riktig. Det er en del av opplæring, hvor jeg viste ny moderator hvordan hun skulle gjøre dette korrekt, slik at kommer tydelig frem for brukerne at det er moderator som svarer. Det er ikke så enkelt å vite hvordan man skal gjøre det, så det er viktig at man får trening. :) 

Anglofil (teamleder)

Jeg skjønte ikke så mye av dette svaret, må jeg være ærlig å si. Hvem er ny moderator? Jeg mente ikke å si at det burde komme tydelig frem at moderator svarer, men (min mening) at det burde komme frem at en brukers innlegg er endret av moderator selv om det ikke var en viktig eller betydelig endring som ble gjort.

Anglofil
7 minutter siden, Hold the door skrev:

Jeg skjønte ikke så mye av dette svaret, må jeg være ærlig å si. Hvem er ny moderator? Jeg mente ikke å si at det burde komme tydelig frem at moderator svarer, men (min mening) at det burde komme frem at en brukers innlegg er endret av moderator selv om det ikke var en viktig eller betydelig endring som ble gjort.

@ninab82 er en ganske fersk moderator som svarte på en slik måte at det så ut som at var en vanlig bruker som hadde skrevet. I tillegg til at hun hadde lagt inn feil tagg. Jeg er den som endret dette, så det skulle se riktig ut. 

Anglofil (teamleder)

Guest Hold the door
Posted (edited)
19 minutter siden, Anglofil skrev:

@ninab82 er en ganske fersk moderator som svarte på en slik måte at det så ut som at var en vanlig bruker som hadde skrevet. I tillegg til at hun hadde lagt inn feil tagg. Jeg er den som endret dette, så det skulle se riktig ut. 

Anglofil (teamleder)

Ok. :)Poenget mitt var egentlig at jeg synes det burde komme frem når dere endrer en brukers innlegg, selv om det bare gjelder et sitat, for ordens skyld. Men det er som sagt bare min mening.

Og siden dette er rommet for tilbakemeldinger, ris og ros, legger jeg til at jeg synes det fremstår kritikkverdig at KGs moderatorer trenger opplæring i å redigere inn "mod" i et innlegg/vite at det skal signeres slik, etter fire måneder i jobben og etter forfremmelse til "global moderator."

Men avslutter dette nå. Takk for svarene.

Edited by Hold the door

abrasiveRefraction

Det står jeg har skrevet 16 835 innlegg, men jeg har skrevet 16 836. Hva er feil?

TSP

Hei, 

Oppgraderingen fra versjon 4.3 til 4.4, gjorde at vi fikk med denne nye funksjonen: https://invisioncommunity.com/news/product-updates/44-increase-visitor-registrations-with-post-before-registering-r1106/

Vi oppgraderte fra versjon 4.3.6 til 4.4.3. De har en egen side med hva som er nytt i hver versjon, den finner dere her: https://invisioncommunity.com/release-notes/

Guest
Svar på dette emnet

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

Artikler fra forsiden

• Create New...