Gå til innhold

Alene på 17.mai


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 32, er ikke invitert til noe. Har foreldre som alltid drar til min søster. Jeg blir ikke invitert. I år ringte jeg i god tid til min søster og spurte hva de skulle, fortalte at jeg hadde fri selv og, og at jeg ikke viste hva jeg skulle finne på. Sa at det de skulle gjøre hørtes koselig ut, og at det var lenge siden jeg hadde fått feire 17.mai og ha på bunad. Hintet veldig, ble ikke invitert... Jeg kunne spurt rett ut, men følte det ble frekt, og syntes jeg fikk frem budskapet. Ble lei meg, blir så veldig alene, og synes det er flaut. En knekk i selvtilliten og, det må jo være en grunn til at de ikke vil være med meg, og vet ikke grunnen, litt redd for å få vite det, men får ikke endret meg uten å vite hvorfor. 

Sitter alene og ser tv2 og gråter. En dust som ingen liker. 

Anonymkode: 21924...3d5

Neste gang håper jeg du spør rett ut. Det er søsteren din, det er ikke frekt i det hele tatt. Muligens tar hun ikke hintene dine. Hvis du spør får du ihvertfall et svar. 

Med familie der man er såpass nær at man ringer hverandre for å spørre om planer på 17 mai er det IKKE å trenge seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...