Gå til innhold

Mat i middagsselskap, jeg må ta med eget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer fremdeles ikke helt over det betimelige spørsmålet noen stilte litt tidligere i tråden, hvem inviterer og lager til en slik "fancy middag" hverdagen tirsdag 14. mai?

Anonymkode: 28d93...f65

Nei, det kan du si! Kanskje ts's kjæreste har andre arbeidsdager enn mandag - fredag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Hedy Lamarr said:

Nei, det kan du si! Kanskje ts's kjæreste har andre arbeidsdager enn mandag - fredag? 

Familien deres også?

Anonymkode: 28d93...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Datoen er en spesiell merkedag for ham som jeg ikke skal si noe mer om, da det er totalt irrelevant for hele tråden. 

Uansett, jeg tok rådet som et par av dere ga meg, og tilbød meg å komme tidlig for å hjelpe til, og samtidig kokkelere noe til meg selv på hans kjøkken. Han sa ja til det, så da tror jeg det blir en fin middag i morgen. 

Anonymkode: c1a9c...a7f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Datoen er en spesiell merkedag for ham som jeg ikke skal si noe mer om, da det er totalt irrelevant for hele tråden. 

Uansett, jeg tok rådet som et par av dere ga meg, og tilbød meg å komme tidlig for å hjelpe til, og samtidig kokkelere noe til meg selv på hans kjøkken. Han sa ja til det, så da tror jeg det blir en fin middag i morgen. 

Anonymkode: c1a9c...a7f

Trengte du kvinneguiden for å komme frem til det?? Kunne du ikke bare spurt ham med det samme du fikk beskjeden om middagen? Kommunikasjon er en fin ting...0

Anonymkode: 4ab1f...198

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så typen til ts skal lage "rainbow vegetarian pad thai" til kjæresten, i tillegg til middagen han skal servere til moren, faren, broren og svigerinnen sin?

Skal han alltid måtte gjøre dette, for evig, hvis han og ts flytter sammen eller gifter seg, eller skal de alltid servere vegetarmat til familie, venner og gjester, for å "gjøre det enkelt" og slippe å lage flere middager?

Oppskriften på katastrofe, og dårlige familieforhold, spør du meg...

Anonymkode: 28d93...f65

Hvis de flytter sammen ..:vetikke:

Endret av Gent82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gent82 said:

Hvis de flytter sammen så får hun hjelpe til med veggis-retten sin. Men jeg stusser litt på det at hun skal komme som de andre gjestene på denne middagen...får hun ikke komme og mekke maten sammen med han, eller vil hun ikke?...:vetikke:

Ts fant på magisk vis ut at hun skulle spørre om å få komme tidligere og hjelpe til med forberedelsene, og samtidig lage noe hun kunne spise.

Og det fikk hun. Selvfølgelig.

Anonymkode: 28d93...f65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts fant på magisk vis ut at hun skulle spørre om å få komme tidligere og hjelpe til med forberedelsene, og samtidig lage noe hun kunne spise.

Og det fikk hun. Selvfølgelig.

Anonymkode: 28d93...f65

Ja, Jeg så det også men rakk ikke redigere teksten før du siterte hehe. Men ja, det var ikke vanskeligere løsning på hele greia, nei. Ja ja, sånn går no dagan her på kg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...