Gå til innhold

Dette er ekkelt å tenke på ! ja, jeg ligger våken om nettene pga angst.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er ikke den eneste tanken, men det forsterker hele greia.
Tenk hvor mange mennesker som eksisterte før oss. De hadde drømmer og mål som oss, men ingen husker dem. 
Det skal eksistere mange etter oss, også med drømmer og mål. Vi er egentlig så små, men problemene føles så store. 
På samme tid eksisterer det så mange mennesker at vi i  det store og det hele er veldig uviktige.
 

Anonymkode: d53d4...cab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt uviktige, fullstendig betydningsløse. Ett nummer i rekken osv... 

Anonymkode: a0252...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke tenke på det som befriende istedenfor da? Alle flaue ting du har gjort, alle ganger du har dummet deg ut ,gjort dumme valg, det har ingenting å si i det store og hele. Er ikke det litt befriende å tenke på ?

Anonymkode: f0dee...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke tenke på det som befriende istedenfor da? Alle flaue ting du har gjort, alle ganger du har dummet deg ut ,gjort dumme valg, det har ingenting å si i det store og hele. Er ikke det litt befriende å tenke på ?

Anonymkode: f0dee...f87

Jo , men det blir nesten litt bittert at jeg har tatt meg så høytidelig, andre har tatt seg høytidelig. 
 

Anonymkode: d53d4...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Jeg føler det er en veldig befriende tanke jeg. Hva jeg gjør er ikke så viktig, jeg kan drite meg skikkelig ut og det betyr ingenting. Når jeg ser mot stjernene og forestiller meg at jeg titter ned på jorda, så forsvinner alle problemene mine for en liten stund. Mine problemer er så små, så ubetydelige.

Jeg velger å hylle alle gledene jeg får i livet, nyte de små tingene. Smile over hestehoven som springer om våren, en solskinnsdag og en god dessert.

Jeg jobber altså aktivt for å minimere mine problemer og fremheve mine gleder. Er en typisk tenker og grubler og tar ytre ting veldig innover meg. Bare jeg kan endre dette tankemønsteret og jeg gjør så godt jeg kan.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan ikke tenke på det som befriende istedenfor da? Alle flaue ting du har gjort, alle ganger du har dummet deg ut ,gjort dumme valg, det har ingenting å si i det store og hele. Er ikke det litt befriende å tenke på ?

Anonymkode: f0dee...f87

Deilig spør du meg, men jeg er ikke TS. 

Anonymkode: a0252...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...