Gå til innhold

Har alle en person de aldri kommer helt over? eller ender man opp med noen man elsker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett folk være sammen med den de elsker, men så gjør den ene det slutt og den dumpa parten finner da fort en ny partner. Denne nye partneren er ofte noen som har vært interessert "i alle år", som selv har vært i forhold tidligere som ikke funket. Denne godtar altså å bli en rebound eller "nr 2" . Kan ikke skjønne at den som tar en rebound kan bli lykkelig med det. Jeg er heller alene enn med en jeg ikke liker.

Jeg vil selv ikke finne meg i å bli en rebound. Man blir jo dumpet når som helst. Nå har jeg heller ikke vært i situasjonen.

Jeg har likt menn. Jeg har vært for feig til å ta steget, og flytt til på alderen da jeg har tenkt at jeg har så mye igjen av fremtiden. 
"En dag treffer jeg ham" , og jeg traff en etter han jeg likte før der igjen. Men så ble det ikke oss heller 
Og jeg angrer meg ihjel hele tiden. Jeg tror jeg har gått videre på noen måter. Men jeg slipper liksom ikke helt taket likevel. Jeg har ikke møtt noen jeg liker like godt. Det er jo ikke for sent, men tenk om det faktisk var han jeg burdte gått for?
Er det slik at hvis han har gått videre så var vi aldri meningen? eller kunne det blitt oss ? 

Anonymkode: 8c015...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har flere jeg ikke har kommet meg over. 2 menn som har gjort så stort inntrykk på livet mitt som jeg tenker på veldig ofte. Det har gått noen år nå, så tror nok ikke at vi finner tilbake til hverandre.

Anonymkode: a6149...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har flere jeg ikke har kommet meg over. 2 menn som har gjort så stort inntrykk på livet mitt som jeg tenker på veldig ofte. Det har gått noen år nå, så tror nok ikke at vi finner tilbake til hverandre.

Anonymkode: a6149...854

Hvorfor ble det slutt da? 
 

Anonymkode: 8c015...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ærlig talt ingen jeg ikke har kommet over. Jeg tror man henger seg fast i tanker og drømmer, som egentlig ikke var realistiske, ikke egentlig i en person. 

Jeg hadde det slik en gang i livet. Det var en mann jeg angret på at jeg kuttet ut. Kunne egentlig ikke forstå hvorfor jeg hadde gjort det, for husket ham som en veldig flott og sexy mann. Et par år senere tok jeg derfor kontakt med ham igjen, og han var glad for det, så vi forsøkte på nytt. 

Det var jo ikke slik jeg hadde laget det til i min fantasi! Altså, mannen var både flott og sexy, det var ikke det, men det var så absolutt grunner til at det ikke ble oss i første omgang. 

Det gikk bare et par uker før jeg måtte si at beklager, dette går ikke, takk og farvel. 

Jeg fikk ham iallefall ut av hodet... men de tanker man spinner seg er ofte ikke reelle. Det var veldig tydelig. 

Overså et spørsmål : Ja jeg endte opp med en jeg elsker. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...