AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Vi skal ha visning i leiligheten i morgen (og på mandag). Har vaska og stått på (ikke bare-bare med små barn!) og føler det er fint og rent her nå når vi legger oss Lurer på: Du som har vært på visninger i det siste, er det noe noen har gjort som har skilt seg ut? Noe som har stått ut positivt i mengden? Hva er «the extra touch», liksom? Har noen timer i morgen før visningen begynner, kunne godt tenke meg å gjøre litt ekstra. takk på forhånd! Anonymkode: 067ec...c4b
MiniMjau Skrevet 11. mai 2019 #2 Skrevet 11. mai 2019 At det er rent og pent. Ikke noe mer enn det. At megler kan svare på spørsmål om hus/leilighet/borettslag/område synes jeg er viktig. 2
kaleidoskop Skrevet 11. mai 2019 #3 Skrevet 11. mai 2019 Rent og ryddig er viktigst. Beliggenhet som er enda viktigere, får du ikke gjort noe med. Den ligger der den ligger 😉 Lykke til med visning 2
puffy123 Skrevet 11. mai 2019 #4 Skrevet 11. mai 2019 Gjerne luft godt i forkant så det ikke er innestengt eller sterk såpelukt. Vet at noen har nystekte boller klare rett før visning for både gjedtfrihetens og spesielt luktens skyld. Ellers setter jeg pris på friske blomster, helst en bukett. Grønne planter på badet, regner med at alt er borte fra servant og overflater? 😊 Å gå over å fjerne personlige bilder og nips (sett i en eske og ta frem igjen etter visning) kan være lurt, det ser fort mye ryddigere ut 😊 3
puffy123 Skrevet 11. mai 2019 #5 Skrevet 11. mai 2019 Og åpne gardiner og persienner for dagslys ☺️ Husk rene vinduer! Og en ryddig yttergang så de på visning får tatt av sko og yttertøy er jo praktisk. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #6 Skrevet 11. mai 2019 23 minutter siden, puffy123 skrev: Og åpne gardiner og persienner for dagslys ☺️ Husk rene vinduer! Og en ryddig yttergang så de på visning får tatt av sko og yttertøy er jo praktisk. Tusen takk for mange tips! skal absolutt gå over en ekstra gang i morgen og fjerne litt ekstra. Takk til dere andre også! bra tips om å lufte godt - det skal jeg gjøre. TS Anonymkode: 067ec...c4b 1
sommermor Skrevet 12. mai 2019 #7 Skrevet 12. mai 2019 Et tips er å unngå røkelse, duftlys eller annen ekstra lukt. Da det kan gi et inntrykk av at du vil kamuflere feil med god lukt. Ellers lykke til med visning. Jeg håper det kommer mange og at du får solgt fort.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #8 Skrevet 12. mai 2019 2 timer siden, sommermor skrev: Et tips er å unngå røkelse, duftlys eller annen ekstra lukt. Da det kan gi et inntrykk av at du vil kamuflere feil med god lukt. Ellers lykke til med visning. Jeg håper det kommer mange og at du får solgt fort. Tusen takk! Enig i det med duftlys og røkelse. Jeg er innmari allergisk, så det har jeg ikke i hus en gang det kom 10 stykker på visning, og 9 satte seg på lista, så det blir interessant å se. Skal ha en visning i morgen også, og det var noen fra dagens visning som ville komme i morgen i tillegg 😊 Tørr ikke ha forhåpninger, men håper vi får solgt! TS Anonymkode: 067ec...c4b 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #9 Skrevet 12. mai 2019 Så spennende, lykke til 😊 Anonymkode: e293f...ba5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #10 Skrevet 12. mai 2019 Ikke lag varmmat samme dag, lukten merkes lenge. Ikke dusj de siste timene før visning, badet føles raskt fuktig. Sett på gjennomlufting, men la det bli passer varmt igjen før visning slik at det ikke føles huskaldt. Ta med en glassfiberklut, puss alle servanter, kanter av speil, og andre glatte overflater med flekker. Gå sakte gjennom hvert rom, bruk øynene, plukk bort ting, rett på puter, pledd. Anonymkode: 15c66...182 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #11 Skrevet 13. mai 2019 Rene overflater så klart. Ha det lyst inne, åpne gardiner, persienner ol. Levende lys uten duft. Frisk luft, men også litt varme inne. Vært på noen visninger hvor folk ikke bor, og kommer inn og en fryser på tærne og resten av kroppen. Har dere vedovn, så tenn gjærne opp i den. Lunt og godt er fint Anonymkode: 483ac...e49 1
Puny Skrevet 13. mai 2019 #12 Skrevet 13. mai 2019 Nye håndklær på badet. Sett på alle lys inne, selv om det er lyst ute. Husk at førsteinntrykket er veldig viktig, ikke glem gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå