Gå til innhold

Usikker rundt høyden min, passer ikke inn i samfunnet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, #Rasshøl skrev:

🙄 Dette er så typisk lave folk, dere må alltid gnåle så jævla høyt. 

Dere? Jeg er ikke lav sa jeg😂

Anonymkode: 3fabb...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 180 og elsker det! Likte det ikke da jeg var yngre (er 23 nå). Bor i utlandet og syns det er gøy hvordan folk får en umiddelbar respekt for meg, virker som folk antar jeg er viktere enn jeg er pga høyden? Merkelig egentlig. Eneste kjipe er å stå i en gruppe mennesker hvor alle er lave, men det skjer vel egentlig ganske sjeldent.

Min erfaring er også at menn også liker høye damer. Jeg har datet mange menn over 2m, men også noen som har vært lavere enn meg. Har aldri vært noe problem. Syns det er litt trist hvordan så mange jenter begrenser datingmarkedet til høyere menn. Men jeg kan ikke tenke meg at høyden skal stå i veien for dating, spesiellt ikke i norge hvor menn generelt er ganske høye!

Håper du lærer deg å like høyden din etterhvert, det gjorde i all fall jeg.

Anonymkode: 0a962...b5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min er 181, og selv på ungdomsskolen, f.eks på juleball, så gikk hun i høye hæler, ikke det minste brydd over høyden sin :)  Hun har endt opp med å gifte seg med en som er 202 høy :) 

Anonymkode: e75ab...328

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majoriteten av damene jeg har vært med, har vært mellom 173 og 180. Flesteparten av dem var nærmere sistnevnte. Jeg er selv 185. Synes høye damer er helt herlig. Er det noe som er attraktivt, så er det høye damer. Menn som eventuelt synes du er for høy, er kun usikre på seg selv og sin egen høyde.

Anonymkode: e3de7...818

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Majoriteten av damene jeg har vært med, har vært mellom 173 og 180. Flesteparten av dem var nærmere sistnevnte. Jeg er selv 185. Synes høye damer er helt herlig. Er det noe som er attraktivt, så er det høye damer. Menn som eventuelt synes du er for høy, er kun usikre på seg selv og sin egen høyde.

Anonymkode: e3de7...818

Har du kanskje tenkt at de mannfolka har andre preferanser når det kommer til høyde på damer? De må altså være usikre på seg selv hvis de ikke tiltrekkes av høye damer?

Anonymkode: 3fabb...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

181 cm her. Jeg var alltid et hode høyere enn alle andre på barneskolen, og jeg syntes det var forferdelig. Jeg husker jeg lurte på om det var mulig å operere vekk deler av bena for å bli lavere - så jeg føler med deg. Har vært 181 siden jeg var rundt 13 år, og du lærer deg å like det. Den dag i dag kunne jeg ikke tenkt meg å være noe lavere, og om jeg møter andre jenter som er på min høyde eller høyere føler jeg meg nesten truet - det er liksom blitt en identitet å være "hun høye" 😁. Bruk høye hæler så mye du vil og bær deg selv med stolthet! Jeg syntes også det var ubehagelig før, men nå er høye hæler og høyden min blitt til jobben min. Når det kommer til gutter så har jeg datet både høyere og lavere gutter - hvis man liker hverandre så kommer ikke noen høydeforskjell til å være avgjørende :)

Anonymkode: a7d4d...54a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...