Gå til innhold

Usikker rundt høyden min, passer ikke inn i samfunnet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 170 og noe og skulle gjerne byttet høyde med deg, føler at alle andre er høyere enn meg.

Anonymkode: cd102...ef5

Er du jente/kvinne, så er jo dette bare tull.  Du er jo over gjennomsnittet ang høyde. Hvis du da ikke kun omgås supermodeller. 

Anonymkode: 3a6ac...0e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, l86 skrev:

Hva slags kjæreste er det som sier noe sånt? 

En ærlig en?
Han har sagt fra dag en at hans type ikke er lave jenter. Jeg er den første lave han har falt for. Det bryr meg egentlig ikke så veldig mye, for han liker meg selv om jeg er for lav. Jeg har en veldig bra personlighet :) 

Hadde jeg hatt veldig dårlig selvtillit hadde det kanskje vært noe annet, men det handler om å akseptere det man ikke kan gjøre noe med. Jeg kan ikke bli høyere akkurat. Vi møttes på tinder og han trodde ikke 167 var så lavt før vi møttes, men da hadde jeg allerede vunnet han over 😅

Anonymkode: ea151...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Glad det ikke er meg.

Anonymkode: 9c42b...808

Som er 1.80? Hvor høy er du da?

Anonymkode: 082c4...128

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Glad det ikke er meg.

Anonymkode: 9c42b...808

Å guu så interessant. 

Anonymkode: 624ad...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er flott med høye damer, elegant. Jeg er 1.54 selv, og hadde komplekser for høyden min da jeg var yngre. Nå bryr jeg meg ikke om det mer, heldigvis. Men jeg må nøye meg med å bli kalt søt, aldri elegant. 

Anonymkode: 0c9c7...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

17

Anonymkode: b5981...b29

Det er superflott med høye jenter! Få deg en stil og rett opp ryggen. Du som er 1,80 vil kunne velge og vrake i klær og stiler. 

Venninnen min er et cm høyere enn deg, og jeg har alltid misunt henne den respekten hun får uten annet enn å ha rett holdning. Høye mennesker har fordeler.

Det har sikkert vi lavere også. Er jo litt sånn at en ofte skulle ønske en hadde det en ikke har. Jeg så meg i sånn tivolispeil en gang, hvor jeg ble lang. Ble nesten narsissist i øyeblikket 😆

Menmen. Vi er som vi er. Rett opp ryggen, ha stolt holdning og sjekk gjerne ut alle kule modeller som er 1,80+ 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som er 1.80? Hvor høy er du da?

Anonymkode: 082c4...128

1.70, mer enn høyt nok for damer.

Anonymkode: 9c42b...808

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å guu så interessant. 

Anonymkode: 624ad...234

Er ikke pent med så høye jenter.

Anonymkode: 9c42b...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ærlig en?
Han har sagt fra dag en at hans type ikke er lave jenter. Jeg er den første lave han har falt for. Det bryr meg egentlig ikke så veldig mye, for han liker meg selv om jeg er for lav. Jeg har en veldig bra personlighet :) 

Hadde jeg hatt veldig dårlig selvtillit hadde det kanskje vært noe annet, men det handler om å akseptere det man ikke kan gjøre noe med. Jeg kan ikke bli høyere akkurat. Vi møttes på tinder og han trodde ikke 167 var så lavt før vi møttes, men da hadde jeg allerede vunnet han over 😅

Anonymkode: ea151...728

Måten du skrev den opprinnelige kommentaren din på fikk det til å fremstå som om du var såret over det, derav kommentaren min. Jeg hadde nok personlig blitt såret over det og hadde syntes det var en unødvendig ting å si til kjæresten sin. 

Endret av l86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1.70, mer enn høyt nok for damer.

Anonymkode: 9c42b...808

Du har et merkelig syn på folk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, l86 skrev:

Måten du skrev den opprinnelige kommentaren din på fikk det til å fremstå som om du var såret over det, derav kommentaren min. Jeg hadde nok personlig blitt såret over det og hadde syntes det var en unødvendig ting å si til kjæresten sin. 

Åja, nei tar det ikke så veldig tungt. Han har også sagt at jeg har små pupper. Det er jo noe jeg er og har vært klar over hele tiden. Det er ikke noe jeg får gjort med det heller og syns de små puppene mine er fine. Høyden min har jeg tenkt på som helt normal før jeg møtte han. Altså ikke noe jeg har tenkt særlig over før. Har alltid tenkt at det er en passe høyde.

Det man ikke får gjort noe med må man bare lære seg å leve med, tenker jeg :) 

Anonymkode: ea151...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

1.70, mer enn høyt nok for damer.

Anonymkode: 9c42b...808

Er du mann?

Anonymkode: 082c4...128

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åja, nei tar det ikke så veldig tungt. Han har også sagt at jeg har små pupper. Det er jo noe jeg er og har vært klar over hele tiden. Det er ikke noe jeg får gjort med det heller og syns de små puppene mine er fine. Høyden min har jeg tenkt på som helt normal før jeg møtte han. Altså ikke noe jeg har tenkt særlig over før. Har alltid tenkt at det er en passe høyde.

Det man ikke får gjort noe med må man bare lære seg å leve med, tenker jeg :) 

Anonymkode: ea151...728

Høyden din er helt fin og er på gjennomsnittet for kvinner i Norge! Ikke la noen få deg til å tro noe annet. Personlig synes jeg det er en uting å kommentere utseendet til andre negativt, og jeg hadde ihvertfall ikke synes det var greit at kjæresten min sa slike ting til meg, uavhengig om de var sanne eller ikke. Synes ikke det hørtes så greit ut jeg.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Rasshøl

Jeg syns det er skikkelig flott med høye kvinner, gå rett i ryggen og vær stolt av høyden din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Jeg syns det er skikkelig flott med høye kvinner, gå rett i ryggen og vær stolt av høyden din. 

Derfor tok du deg tid til å rakke ned på hu som lagde tråd om at hun var lav ja.

Anonymkode: 3fabb...e1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor tok du deg tid til å rakke ned på hu som lagde tråd om at hun var lav ja.

Anonymkode: 3fabb...e1e

Nommin, det var nok du som lagde den tråden. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Nommin, det var nok du som lagde den tråden. 😂

Eh, nei? Jeg er 165, og ser ingen grunn til å klage over høyden min. Synes bare at det er patetisk at du trashtalker hun ene og roser hu andre opp i skyene.

Anonymkode: 3fabb...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eh, nei? Jeg er 165, og ser ingen grunn til å klage over høyden min. Synes bare at det er patetisk at du trashtalker hun ene og roser hu andre opp i skyene.

Anonymkode: 3fabb...e1e

Mener du det var helt tilfeldig at begge trådene ble opprettet med mindre enn 40 minutters mellomrom? Det er litt snålt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, #Rasshøl skrev:

Mener du det var helt tilfeldig at begge trådene ble opprettet med mindre enn 40 minutters mellomrom? Det er litt snålt. 

Jeg vet ikke. Men folk må da få lov til å opprette en tråd om de vil, det er vel ikke du som står her som sjef over kg? Kan være at den andre person begynte å dvele over høyden sin, ettersom hu her klagde over at hun var for høy. Det er ofte tråder her har flere spinoffer.

Anonymkode: 3fabb...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke. Men folk må da få lov til å opprette en tråd om de vil, det er vel ikke du som står her som sjef over kg? Kan være at den andre person begynte å dvele over høyden sin, ettersom hu her klagde over at hun var for høy. Det er ofte tråder her har flere spinoffer.

Anonymkode: 3fabb...e1e

🙄 Dette er så typisk lave folk, dere må alltid gnåle så jævla høyt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...