Gå til innhold

Hvor mange partnere har dere jenter egentlig hatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Jeg vet at du tror at frøkna di er engelen selv. Det tror alle om meg også :) Heldigvis stoler menn blindt på en, og da er forholdet selvfølgelig fantastisk 😄 

Anonymkode: 78dd2...4f8

Tyv tror at alle stjeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg aner da ikke om han ville respektert "mitt valg", det spiller ingen rolle siden det er høyst privat :) Men gud hjelpe meg så mange menn som tror vi kvinner er ærlige når vi svarer 😛 

Anonymkode: 954c3...381

Så med andre ord. Hvis jeg hadde sagt antallet ville en mann plusset på i sitt eget hode fordi kvinner flest lyver? Jaja. Greit å vite.

Nå synes jeg ikke det er noe å spørre en partner om uansett. Men jeg ser ikke poenget i å lyve.

Planlegger uansett ikke å øke mitt allerede alt for høye antall. Blir det ikke med nåværende mann, forblir jeg nok singel.

Anonymkode: a9b1b...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet at du tror at frøkna di er engelen selv. Det tror alle om meg også :) Heldigvis stoler menn blindt på en, og da er forholdet selvfølgelig fantastisk 😄 

Anonymkode: 78dd2...4f8

Neida, jeg antar at alle damer er "sluts", og vet at alle lyver uansett så da skylder jeg de ingenting ettersom jeg kun er ett av 300 hakk i sengestolpen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke lenger vanlig å være 21 år og jomfru som meg? 😬

Anonymkode: 7e7ef...bdf

Jeg skulle ønske det var vanlig fremdeles, og skulle ønske jeg også var det. Synes du er heldig. Jeg angrer veldig på at jeg ikke er det.

Anonymkode: a9b1b...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SM30 skrev:

Neida, jeg antar at alle damer er "sluts", og vet at alle lyver uansett så da skylder jeg de ingenting ettersom jeg kun er ett av 300 hakk i sengestolpen ;)

300? Er det virkelig mulig? Æsj.

Anonymkode: a9b1b...2f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...