Gå til innhold

The TEA between James Charles and Tati!!!


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, Kveldshimmel skrev:

Spent på hva han kommer med i sin video!

Skjønner ikke hvorfor han skal blande seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Screenshot_20190519-065728_Twitter.thumb.jpg.6f92163c19577510d6fbd9b3bd4f4e3c.jpg

Jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger. Jeg har aldri vært noen fan av JC, så det er fristende å tro på Tati, men samtidig var jo JC ganske overbevisende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har subs-antallet hans gått opp med 3-500 000 igjen men hun har tapt ca 100 000. Tydelig at folk tror på han.  Han er 19 år, hun er 37...jeg velger å tro på henne.  Men de burde gjøre opp privat før dette eskalerer helt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2019 den 16.34, Vampen skrev:

Kortversjonen er at James Charles har vært i diverse drama jevnt og trutt den siste tiden. Fra påstander om at han prøver å presse seg på heterofile menn, til å ta $500 for meet and greet, til Met Gala antrekk og en hel masse annet. Tati har vært en av JCs nærmeste venner i industrien, helt til han uten å si noe inngikk en avtale med hennes største konkurrent innen vitaminpiller, noe han tidligere har sagt at han aldri ville gjøre, både på grunn av vennskapet deres og at han ikke liker produktet. Tati la ut en kort film hvor hun gråt og sa at hun følte seg ensom i industrien, uten å adressere noen. Etter litt fram og tilbake publiserte hun denne filmen på fredag: 

 Her bruker hun 40+ minutter på å forklare hvorfor hun ikke vil være venn med JC lenger. 2 dager senere har JC mistet 2 millioner følgere og Tati har fått ca det samme. Hvilket er ny rekord på YouTube, og store deler av Internett tar helt av. 

Haha, så latterlig. Den ene som selger overpriset dritt er sint på den andre som selger overpriset dritt. "Influencere" er virkelig lavest på rangstigen i samfunnet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SupaWoman skrev:

Skjønner ikke hvorfor han skal blande seg!

Fordi James nevnte han i videoen sin, viste diverse meldinger og sa masse greier om han. Skjønner da at han vil «forsvare» seg da eller whatever.

Jeg skjønner ingenting lenger 🤷🏼‍♀️ Veldig mye «han sa at jeg sa at hun sa...» som foregår nå, folk går fra å støtte og følge Tati og «hate» James, til å unfollow Tati og støtte James. Frem og tilbake... Herlighet for noe tull egentlig, alt dette kunne ha blitt ordnet opp i på privaten 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Rosewood skrev:

Fordi James nevnte han i videoen sin, viste diverse meldinger og sa masse greier om han. Skjønner da at han vil «forsvare» seg da eller whatever.

Jeg skjønner ingenting lenger 🤷🏼‍♀️ Veldig mye «han sa at jeg sa at hun sa...» som foregår nå, folk går fra å støtte og følge Tati og «hate» James, til å unfollow Tati og støtte James. Frem og tilbake... Herlighet for noe tull egentlig, alt dette kunne ha blitt ordnet opp i på privaten 🙄

Jeg tror jeg bare slutter å følge med på alt dramaet frem til alt har roet seg ned 😅Blir jo bare forvirret her.

Det er heldigvis ingenting av dette som har direkte innvirkning på mitt liv, så det er egentlig ingen grunn til at jeg skal bry meg 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Thisisnotmyname skrev:

Rart at antagelsen min var rett om broren til Nathan. Så skal se den videoen js blir å lage. 

Men for et yrke det må være for en influencer. At en tweet eller snap eller yt video kan ødelegge karrieren din. Er snakk om mange millioner mennesker som følger og mange millioner kr! 

Han mistet ca 3 mill og nå har han fått 500 000 igjen.  Karrieren hans er langt fra ødelagt.   Har JS mistet mange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som ting er akkurat , så tror jeg James Charles snakker sant. Fordi han kom med screenshots, og ikke bare kastet ut noen diffuse påstander, som Tati og Jeffree gjorde. Det var tross alt Tati som startet alt dette her, for noen vitaminer. Det er greit hun føler seg tråkket på, men å henge ut noen som predator fordi de ikke gjør som hun vil, det er kritikkverdig.

Skjønner egentlig ikke hvorfor Jeffree måtte blande seg heller, det var en utrolig dårlig avgjørelse. Nå må han sitte og planlegge en video for å fraskrive seg skyld.

Det er nesten sånn at en føler hele dette beauty miljøet er gjennområttent. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 18.5.2019 den 23.02, nicecar skrev:

Nå er det Tati som mister følgere mens JC får følgere. Dette har blitt rene barnehage. Like skyldige begge to.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Jeffree Star kommet med en video... 

Herrefred det tar aldri slutt. Han dreit seg litt ut der, han sa liksom på snap og instastory at han hadde masse «tea to spill» og bevis mot James, men så i denne videoen er det bare «Åh jeg har fått nok, vi må være snille, I was in a dark place! Nok er nok» ingen unnskyldning, ingen «tea», ingenting egentlig... Hadde litt forventninger til denne videoen, han var så veldig på at han hadde masse bevis, men dette her ble for dumt synes jeg. Skulle bare holdt seg helt unna til å begynne med. Ikke skrevet en drit om det på twitter, bare holdt helt for seg selv.

 

.... Og Tati har slettet videoen sin :rolleyes: Den «Bye sister». Altså... :klaske: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JC var/er overbevisende fordi han har bevis. Alle de andre kaster ut påstander. JS påstår at han har "tea" på JC, men jeg tror ikke han har det. Da hadde han lagt det ut. For er det noe JS elsker like mye som han elsker Louis Vuitton vesker og sminke, så er det drama. Han klarer alltid å blande seg selv om han egentlig ikke har noen grunn til å blande seg. 

JC har meldinger som viser at det han sier er sant. Tati vridde om på ganske mye i "BYE SISTER..." videoen, om vi skal tro JC. Men jeg nekter å tro at han forfalsker meldinger, og at meldingene ikke er ekte. Da hadde Tati og JS snakket ganske høyt om det, veldig fort. Jeg syns mye er overdramatisert, og jeg syns Tati overreagerte når han sendte henne meldingen om at han har inngått en avtale med Sugarbear, og hvorfor han hadde gjort det. Snakk om å ikke se andres synspunkt, og at JC reklamerte for de pillene i 24 timer på en story, skadet neppe forretningene til Tati. 

Så nei. Jeg begynner å spekulere i om Tati trenger mer bekreftelse enn hun har fått. Hun snakker konsekvent om hvordan hun og ektemannen har hjulpet JC opp og frem, og jeg tolker det slik at hun mellom linjene mener at uten henne og ektemannen ville ikke JC vært der han er i dag. Så var det jo i begynnelsen ganske står forskjell på antall subscribers på youtube også. Kanskje Tati rett og slett ikke fikk nok anerkjennelse, og at hun nå fikk nok? 

Så tenker jeg også at den videoen var egentlig ikke så nødvendig, og konflikten de står i har lite med det offentlige å gjøre. Ja, rart at JC reklamerer for Sugarbear når han alltid har stått ved Tati og hennes merke sin side. Men det fortjener ikke en 40 minutter lang video der Tati snakker om hvor mye hun har hjulpet han og hvor såret hun er, og hvor dårlig JC er som menneske. For jeg syns hun fremstilte han svært dårlig. JC er ikke så ille. 

Har ikke tatt noe standpunkt riktig enda egentlig, men begynner å spekulere etterhvert som ting kommer frem i lyset. 

Edit: Jeg kom over en sannsynligvis usikker kilde, men man vet jo aldri. Disse guruene tjener ENORMT mye penger. Noen ganger kan man lure på om det ligger litt penger i det også... 

Endret av Mehr
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.5.2019 den 11.15, Rosewood skrev:

Nå har Jeffree Star kommet med en video...  

Herrefred det tar aldri slutt. Han dreit seg litt ut der, han sa liksom på snap og instastory at han hadde masse «tea to spill» og bevis mot James, men så i denne videoen er det bare «Åh jeg har fått nok, vi må være snille, I was in a dark place! Nok er nok» ingen unnskyldning, ingen «tea», ingenting egentlig... Hadde litt forventninger til denne videoen, han var så veldig på at han hadde masse bevis, men dette her ble for dumt synes jeg. Skulle bare holdt seg helt unna til å begynne med. Ikke skrevet en drit om det på twitter, bare holdt helt for seg selv.

 

.... Og Tati har slettet videoen sin :rolleyes: Den «Bye sister». Altså... :klaske: 

Den ligger fortsatt ute, bare ikke listet. Men ja, samme greie egentlig. 😛

https://youtu.be/PoVZg4KjRxU

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no. 72

Men hvorfor? 

Jeg har sett videoen til JC, og han har bevis som han legger frem, og det er for meg overbevisende. Så hvorfor? 

Hvorfor gikk Tati til det skrittet at hun publiserte en slik video med løgner? Og hva med Jeffery Stars? Han går helt tilbake, og sier han angrer på hva han har gjort, og fra nå skal ta av alt slikt privat. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det kommer ganske tydelig frem i de siste uttalelsene til Tati og Jeffree at de begge har issues og bevis ang JC som de sitter på men ikke ønsker å dele offentlig da de så hvor stort dette ble i utgangspunktet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, DianaV skrev:

Jeg syns det kommer ganske tydelig frem i de siste uttalelsene til Tati og Jeffree at de begge har issues og bevis ang JC som de sitter på men ikke ønsker å dele offentlig da de så hvor stort dette ble i utgangspunktet. 

Helt enig og tenkte det samme

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele Tatis video "bye sister" var bare en 43 minutter lang reklamefilm for pillene sine. Hun har tjent vanvittig mye penger på den videoen. Hadde hun og Jeffree hatt bevis på at James Charles var en overgriper så hadde de ikke ventet så lenge med å "expose" han. Helt utrolig at så mange ennå tror på Tati selv om hun ikke kom med et eneste bevis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...