Gå til innhold

Er møkklei de som bor under!! De skal klage på alt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har et eldre ektepar under (pensjonist) og skal klage på alt. De burde heller bo i enebolig. Jeg føler jeg må liste meg rundt og kan ikke ha besøk 

Støvsuger jeg, så er dama på døra for å klage. Jeg må kutte ut bråket da hun høre på kristen radio i fred. JAVEL, ikke mitt problem.Jeg må få lov til å støvsuge på dagtid. Forrige helg hadde jeg to venninner her. Vi hadde innestemme og bråket ikke, men da kom mannen opp for å klage 🙄 demp dere. Eh skal vi sitte her å viske da?! Da jeg flyttet inn her, så hamret jeg i veggen for å henge opp bilder. Klokka var 5 på ettermiddagen. Vel, da var de fort på døra for å klage. Jeg hadde nevøen på 3 her. Han  kunne ikke løpe over gulvet eller noe. Dama mente han måtte roe seg og sitte pent i sofaen.

Jeg er hyggelig pga jeg ikke vil det blir dårlig stemning, men har de laangt oppi vranghalsen! Vet de har klaget mye på de under og,som er rolige. Jeg eier så er stuck her. Som sagt, føler jeg må liste meg rundt. Plutselig hanrer de på døra igjen. Hva er det nå da?! 🤦‍♀️

Flere som har naboer som ikke tåler noe? Det er så slitsomt. 

Anonymkode: 28f07...a2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

begynn å støvsuge om nettene i stede det ville jeg gjort hadde jeg hadde slike naboer. 

Anonymkode: f4def...1c2

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høylytt knulling og ignorering av klager over tid. Eneste som fungerer.

Anonymkode: 0cc00...08a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så slitsomt! Jeg tror jeg hadde gitt beskjed til dem at du ikke ville bli forstyrret i tide og utide på døren. De avbryter jo støvsugingen din! 

Anonymkode: bb9f7...211

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finn ut når gamla hører på kristenradio, og spill noe death metal passe høyt. Eller enda bedre, Ebba Grøn sin låt, "Heng Gud"  😎

Endret av Resignert
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvsuget du på Søndagen da? Hvis de er regeliøse så er det kansje lurt å støvsuge en annen dag.

Er de aldri ute av huset?

De må jo innrette seg de også...  

Anonymkode: 5b358...44b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativt så får du tak i ordensregler for borettslag eller sameie, og skriver de ut med store fete typer. Neste gang gamlingene klager kan du spørre om de vet hva klokka er, og vise dem reglene  Antar det skal være nattero fra 21 til 06 eller noe sånt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville montert et kikkhull i døra og ikke åpnet når det var de som banket på

Anonymkode: 8924e...589

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Støvsuget du på Søndagen da? Hvis de er regeliøse så er det kansje lurt å støvsuge en annen dag.

Er de aldri ute av huset?

De må jo innrette seg de også...  

Anonymkode: 5b358...44b

Nei på en torsdag tror jeg. Hun er VELDIG relgiøs

Har vurdert å bare sette på høy musikk, trampe rundt, late som jeg snakker HØYT i tlf osv, men vet ikke om jeg vil. Ja, er litt konfliktsky. Bor i blokk og må kanskje snakke med styret. 

Ts

Anonymkode: 28f07...a2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har min fulle medfølelse. Høres ut som naboen min. Vi bor i flermannsbolig. Det er ikke måte på hva de får seg til å klage på. Uansett hva blir gjør så er dry klaging. Har dessverre ikke råd, men siden du bor i blokk og dere har et styre. Det har ikke vi, da det er egen tomt og bolig pr enhet. Det er bare veggene som er klistret sammen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei på en torsdag tror jeg. Hun er VELDIG relgiøs

Har vurdert å bare sette på høy musikk, trampe rundt, late som jeg snakker HØYT i tlf osv, men vet ikke om jeg vil. Ja, er litt konfliktsky. Bor i blokk og må kanskje snakke med styret. 

Ts

Anonymkode: 28f07...a2d

Tror du må "kvinne deg opp" og ta en konfrontasjon. Du kan jo antyde at hun kan reise til et visst sted, der det er godt og varmt, og som er grundig omtalt i bibelen

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville montert et kikkhull i døra og ikke åpnet når det var de som banket på

Anonymkode: 8924e...589

Du er legende 😆👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Resignert skrev:

Tror du må "kvinne deg opp" og ta en konfrontasjon. Du kan jo antyde at hun kan reise til et visst sted, der det er godt og varmt, og som er grundig omtalt i bibelen

Ja, du har nok rett. Neste gang de klager for jeg si jeg ikke bryter noen regler og de må tåle jeg støvsuger, vaske klær, har besøk osv. Hvis ikke får de flytte i enebolig.

Ts

Anonymkode: 28f07...a2d

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jøss, er du venninna mi for 20 år siden? Religiøs gammel dame i underetasjen som aldri tåler støvsuging var kjent 😜

Samme konstellasjon. Du må gjøre det ubehagelig for dem å komme til deg og leve ut det lille følelseslivet de har. Snill jente? Nei!

Når Voksen Dame med Egen Bolig samt Null Interesse for Tull åpner døren, med borettslagsvedtektene og tlf til alle i Styret i hånden blir det ikke like deilig å utøve sosial kontroll på deg. (tenk på den, sosial kontroll)

Klarer du ikke selv, finn en venninne/venn med Bitchy Resting Face som gjerne tar ut noen av sin Bitchy i samtale med dem. Jeg anbefaler dog å finne din indre Bitch og setter ned foten for at DE forstyrrer din husfred og glede. 

Vrange folk skal man møte på i livet, like så godt å begynne å legge en slagplan for svar til folk som er hinsides. 

Anonymkode: 8a9ae...bfb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke åpne for dem. Hadde en lignende nabo en gang. Han ga seg da jeg smalt døren i ansiktet på ham.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Nei på en torsdag tror jeg. Hun er VELDIG relgiøs

Har vurdert å bare sette på høy musikk, trampe rundt, late som jeg snakker HØYT i tlf osv, men vet ikke om jeg vil. Ja, er litt konfliktsky. Bor i blokk og må kanskje snakke med styret. 

Ts

Anonymkode: 28f07...a2d

Fyr opp Mayhem eller Satyricon på stereoanlegget på full guffe midt under søndagsandakten på radio så er du nok kvitt dama for godt.

Anonymkode: 1b6a9...6bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviter en prest eller en annen person som er høyst religiøs og som kan  de religiøse tekstene, sørg for å bråk litt og når de kommer på døra har dere en tirade med sitater om nestekjærlighet ol. klar. Gå til kirka, forklar utfordringen og spør om noen kan hjelpe deg! 😛

Anonymkode: d0238...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...