Gå til innhold

Slettet meg i sinne over en bagatell , følger med på Instagram storyen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En bekjent slettet meg over en bagatell på snapchat. Jeg prøvde forklare meg på Facebook chatten, hvor vedkommende truet med å slette meg der og. Bare noe tull og tøys.

Jeg føler det er veldig merkelig at vedkommende hiver seg over instrgram storyen så fort jeg legger noe ut. Jeg er litt kritisk i hvem jeg lar se hva vi som familie gjør. 

Skal jeg spør vedkommende hvorfor hun følger med ? Jeg har jo lyst å få hun til å føle seg litt teit.

Anonymkode: 0ccca...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da lar du denne bekjente være i fred og ikke lag noe mer styr.

Anonymkode: 88e59...26c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kam vel bare blokkere denne personen?

Anonymkode: 18eea...9cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om folk som følger med på sosiale medier til tross for å ikke like noen da?

Anonymkode: 0ccca...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en sånn venn. Jeg syns det er teit, for meg virker det bare som et behov for å ta kontroll (ved å slette deg), men fremdeles ha oversikt over hva du gjør. Hadde du vært så uinteressant hadde ho vel blokka deg overalt. 

Anonymkode: a15e7...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, WhiteSwan skrev:

Det er en bekjent, ikke en venn, hadde ikke brydd meg.

Er egentlig  ikke en bekjent, men en i slekten til svigerfamilie . 

Anonymkode: 0ccca...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

En bekjent slettet meg over en bagatell på snapchat. Jeg prøvde forklare meg på Facebook chatten, hvor vedkommende truet med å slette meg der og. Bare noe tull og tøys.

Jeg føler det er veldig merkelig at vedkommende hiver seg over instrgram storyen så fort jeg legger noe ut. Jeg er litt kritisk i hvem jeg lar se hva vi som familie gjør. 

Skal jeg spør vedkommende hvorfor hun følger med ? Jeg har jo lyst å få hun til å føle seg litt teit.

Anonymkode: 0ccca...ba0

Folk er utrolig nysgjerrige rett og slett. Men ja, flaut på hennes vegne når du tross alt kan se at hun følger med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Sorry å måtte skuffe deg, men det betyr som regel ikke en skit at personen hiver seg over IG-storien din. Folk er nysgjerrige, det er ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...