Jump to content
AnonymBruker

Du som ser ung ut for alderen - når begynte det å jevne seg ut?

Recommended Posts

AnonymBruker

Det er så gøy at alle ser yngre ut enn de er. 

Anonymkode: 13210...207

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bortsett fra meg :( 

Anonymkode: 68370...b9d

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæhæ!!!! Morsom med sånne ironiske innlegg. Kul tråd

Anonymkode: 78748...19b

Lol, morsom du. Janteloven står høyt i kurs her i nisselandet ser jeg. 

Anonymkode: 51164...44a

AnonymBruker

Er 30 folk tipper jeg er i midten av 20 årene. Alltid fått høre at jeg ser yngre ut enn det jeg er. Så det har ikke utgjevnet seg enda for min del.

Men føler meg egentlig som en pansjonist (70-80 år eller noe). Jeg føler jeg er en ekstremt kjedelig person 😂.

Anonymkode: 949ac...b24

AnonymBruker
På 11.5.2019 den 8.55, AnonymBruker skrev:

Ikke noe vits i å spørre om dette på KG, for her ser visstnok alle ut som om de er 10-15 år yngre 🙄

Anonymkode: a48ba...1c5

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La meg påpeke to viktige ting her:

1. Tråden henvender seg til de som ser ung ut for alderen, og da er det selvfølgelig de som svarer.

2. Det er over 100.000 medlemmer her på forumet. Har alle skrevet innlegg her og påstått at de ser unge ut for alderen? Nei.

Anonymkode: 8c778...220

Apocalypte
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tråden handler jo om det, så det er naturlig at de som ser yngre ut enn de er svarer. 

Annonse

AnonymBruker

Uff, jeg opplever det samme. Er 30 år. Tok bussen en gang, og jeg fikk barnebillett. 

Anonymkode: 39536...3bf

AnonymBruker
On 5/10/2019 at 7:57 PM, AnonymBruker said:

Hei. Jeg er en kvinne på 30 år som veldig ofte får høre at jeg ser veldig ung ut, de fleste tror at jeg fremdeles går på vgs, og jeg blir bedt om legitimasjon når jeg kjøper alkohol, men også flaxlodd og lignende. Jeg er ganske lav (160, ikke så langt under gjennomsnittet) og slank, og tydeligvis ganske barnlig i ansiktet. Det er stort sett ikke noe problem for meg, men nå er jeg ferdig utdannet og er veldig bekymret for å ikke bli tatt seriøst som profesjonell. Jeg bruker briller til daglig, og syns selv at de får meg til å se eldre ut, men det er det visst bare jeg som syns.

Dette er tydeligvis genetisk, mamma fikk beskjed om å handle i barn/ungdomsavdelingen frem til hun var passert 30, men det var også mye pga hennes spede kroppsbygning. 

Når begynte det å jevne seg litt ut for dere andre? Når begynte dere å se ut som alderen deres? Jeg syns bare det er stas dersom noen tror jeg f.eks. er 25, men det er litt kjedelig å bli tatt for å være 16-17 hele tiden. 

Jeg opplever ofte å ikke bli tatt seriøst i diskusjoner fordi folk tror jeg er mye yngre enn dem, og at jeg derfor ikke har like mye kunnskap som dem, og det er ganske slitsomt. 

Anonymkode: 6edff...900

33 år, tror jeg. 

Samtidig tror jeg at jeg raskt kunne ha blitt oppfattet som fem år eldre hvis jeg hadde hatt en kortere og mer markert frisyre, brukt veske i stedet for sekk, og brukt høyhælte/mer proffe sko fremfor joggesko. 

Anonymkode: 46d72...0f0