Gå til innhold

Du som ser ung ut for alderen - når begynte det å jevne seg ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en kvinne på 30 år som veldig ofte får høre at jeg ser veldig ung ut, de fleste tror at jeg fremdeles går på vgs, og jeg blir bedt om legitimasjon når jeg kjøper alkohol, men også flaxlodd og lignende. Jeg er ganske lav (160, ikke så langt under gjennomsnittet) og slank, og tydeligvis ganske barnlig i ansiktet. Det er stort sett ikke noe problem for meg, men nå er jeg ferdig utdannet og er veldig bekymret for å ikke bli tatt seriøst som profesjonell. Jeg bruker briller til daglig, og syns selv at de får meg til å se eldre ut, men det er det visst bare jeg som syns.

Dette er tydeligvis genetisk, mamma fikk beskjed om å handle i barn/ungdomsavdelingen frem til hun var passert 30, men det var også mye pga hennes spede kroppsbygning. 

Når begynte det å jevne seg litt ut for dere andre? Når begynte dere å se ut som alderen deres? Jeg syns bare det er stas dersom noen tror jeg f.eks. er 25, men det er litt kjedelig å bli tatt for å være 16-17 hele tiden. 

Jeg opplever ofte å ikke bli tatt seriøst i diskusjoner fordi folk tror jeg er mye yngre enn dem, og at jeg derfor ikke har like mye kunnskap som dem, og det er ganske slitsomt. 

Anonymkode: 6edff...900

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter jeg fikk barn :p 34

Anonymkode: 5aea9...c4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36, får høre jeg ser ut som jeg er i tyveårene så ser ikke like liten ut som deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 folk tror jeg er 16 glad jeg holder meg ung jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Etter jeg fikk barn 😛 34

Anonymkode: 5aea9...c4a

Hva var det som endret seg ved utseendet ditt da? Eller var det mest det at folk la to og to sammen og antok at du ikke var så ung? For det er nemlig også en ting jeg har tenkt på, er redd for å få sånne merkelige fordommer mot meg når jeg en gang blir gravid. 

Anonymkode: 6edff...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte vise legg og så ung ut til jeg var 34-36 år. Boooom, så ble det slutt... 

Nyt mens du kan 😉

Men jeg er 39 de fleste tror jeg er 30-32 år

Endret av kaleidoskop
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kaleidoskop skrev:

Måtte vise legg og så ung ut til jeg var 34-36 år. Boooom, så ble det slutt... 

Nyt mens du kan 😉

Er litt nervøs for det også egentlig, hahah 😅

Men det skal bli godt å slippe det litt også. Jeg skulle hjelpe en dame som hadde bilproblemer, men så bare kjeftet hun på meg og sa "Du går da på ungdomsskolen, dette er ikke noe du kan noe om!". Det var litt ekkelt egentlig.

Anonymkode: 6edff...900

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, mamma er 54 og har fortsatt ansiktet til en som er 15 år yngre, da hun fikk barn trodde folk hun var barnepasser. Kjempeglad jeg har arvet dette, og gruer meg til det jevner seg ut (er 30 nå). Nyt det heller :) når det er sagt ser jeg allerede at jeg har eldes litt de siste 2 årene, så jevner seg nok snart ut dessverre 😛 

Anonymkode: d478f...365

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 37 og ser veldig ung ut enda. Max 25. Mange som ikke kjenner meg kaller meg for ungjente haha. Men nå vet jeg ikke om det vil vedvare til evig tid da. 

Anonymkode: 34c31...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 35 og fikk barn! Søvnløse netter er ikke det beste for å se ung ut

Anonymkode: 10b96...5fd

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like gammel som deg men litt høyere da... Opplever det samme. Men er glad for å se slik ut jeg gjør 😊 Folk kan heller bli overasket av å se hvor smart "17 åring" jeg er.....😂😂😂...

Jeg kan legge på meg hvis jeg vil, men det vil jeg ikke 😂Holder meg slank så lenge det lar seg gjøre ..

Anonymkode: ff47d...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 50 og blir fremdeles tatt for å være minst 10 år yngre. Ingen rynker og tjukt, friskt hår samt fregner er nok årsaken. 

Anonymkode: ccd9e...439

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg er 50 og blir fremdeles tatt for å være minst 10 år yngre. Ingen rynker og tjukt, friskt hår samt fregner er nok årsaken. 

Anonymkode: ccd9e...439

Jeg jobbet med en rødhåret dame med fregner på 48, jeg jobber med hud og ser vanligvis kjapt alderen til folk, trodde hun var 34 frem til jeg fikk vite alderen hennes. Eneste som «røpte» henne var huden på halsen som var mer rynkete enn halsen til den gjengse 34 åring, likevel, en dame på 50 kan være like vakker som en i 30-årene innså jeg da :) 

Anonymkode: d478f...365

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt tatt for å være 5-10 år yngere enn jeg er ganske lenge. Tror det er fordi jeg har et ganske lite ansikt, med store øyne og liten nese. Har ingenting imot det😊 Håper det varer litt til... Er 37 nå.

Anonymkode: b30bf...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg måtte vise leg på polet helt til jeg var 35, da snudde det. Nå som jeg er 40, ser jeg vel ganske greit ut som jeg er 40. Mange tror jeg er 35, men 35-45 kan være litt vanskelig å skille fra hverandre på mange. 

Anonymkode: 8558d...639

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt tatt for å være 25-30 fra jeg var 12 og nå er jeg 44. Det føles bra nå, men var et helvete som barn/tenåring. Vet ikke hvor lenge jeg har tenkt å fortsette å se lik ut, men plutselig en dag går jeg vel over til å se ut som jeg er 70-75 eller noe også blir jeg seende akkurat sånn ut til jeg er 90 eller noe... 😂 

Anonymkode: bdda7...675

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Det har det ikke gjort ennå :biggrin: Jeg er litt av den oppfatning at psykologisk alder spiller inn på både biologisk og kronologisk alder. Evig ung ønskes det å være her ^^, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke begynt å jevne seg ut enda... Mange tipper meg til rundt tredve, mens førti hadde passet bedre. Du hadde vel ikke regnet med at en mann skulle skrive her... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...