Gå til innhold

Trenger råd! Kan noen lese meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det skjer så mye i livet nå. Kan noen råde meg?

Anonymkode: 6dc14...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer så mye i livet nå. Kan noen råde meg?

Anonymkode: 6dc14...e46

For at noen skal kunne lese deg må du gi litt mer håndfast info. Jeg er en av dem som svarer ofte på slikt men har jeg ingenting å gå ut fra (med mindre jeg har personen sittende overfor meg) så klarer jeg ikke lese noe som helst via nett.

Kan du gi stikkord - hva er dette "mye" som skjer og som du ønsker råd ifht til? Kjærlighet, jobb, barn etc... 

Anonymkode: d204d...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhall
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For at noen skal kunne lese deg må du gi litt mer håndfast info. Jeg er en av dem som svarer ofte på slikt men har jeg ingenting å gå ut fra (med mindre jeg har personen sittende overfor meg) så klarer jeg ikke lese noe som helst via nett.

Kan du gi stikkord - hva er dette "mye" som skjer og som du ønsker råd ifht til? Kjærlighet, jobb, barn etc... 

Anonymkode: d204d...e34

Takk for svar! Er i en periode der jeg kanskje må gi opp yrket mitt, som jeg elsker. Pga helsa. Akkurat nå er alt så usikkert.

Har blitt svært tilbakeholden med å finne kjærligheten, men har ikke gitt opp håpet helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at selv om d med jobben er kjipt så er helsa det viktigste. Vet hvordan det føles, men det er viktig å ta vare pp deg selv helsemessig. Prøv å akseotere situasjonen og du vil bli sterke mentalt. Det med kjærligheten kommer etterhvert, ofte når mam minst anee. Bruk de kreftene du har til å gjøre positive ting for deg selv, hobbyer, frivillig arbeid o l.. Og husk der lihher alltid noe godt i vente, selv om veiwn dit kan virke humpete ❤️❤️hilsen dame med livserfaring pp godt og ondt. Vi er somregel sterkere enn vi tror, mist ikke motwt og husk å være god mot deg selv ❤️

Anonymkode: fc121...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...