Gå til innhold

Mannen lar meg ikke kjøre bilen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, NBA skrev:

«Kanskje det faktisk er du som ikke har tenk så langt her?»

Dette skrev du til meg. Du kommer med en forsvarsmekanisme når jeg ikke engang har angrepet deg. Det kan ikke tyde på stort annet enn at du følte deg krenket av det jeg skrev. Smått utrolig mtp at jeg tok høyde for nettopp det du kritiserte meg for. Snakk om stein i glasshus...

"Tenk deg om i minst et par sekunder før du begynner å skrive er du snill." avsluttet du med. En fullstendig unødvendig kommentar. Og det er da ene og alene opp til meg å avgjøre om jeg føler meg krenket eller ikke. Såpass bør du ha fått meg deg i denne krenkelsestiden🙂

Men jeg er som sagt ferdig med å diskutere, vi er på to forskjellige planeter når det kommer til å kommunisere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og vi er også på to forskjellige planeter når det kommer til å lese. Det er nemlig kjekt å kunne lese når man skal kommunisere skriftlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2019 den 6.57, Luna Llena skrev:

For en tulling, sensor hadde aldri latt deg få lappen om du ikke var klar til å kjøre alene, bare ta bilen å kjør, ferdig med det: Han kan ikke nekte deg! 

Ta deg sammen.

Man er ikke en tulling bare fordi man ikke ønsker at kona skal krasje bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FrodeF skrev:

Ta deg sammen.

Man er ikke en tulling bare fordi man ikke ønsker at kona skal krasje bilen. 

Om kona har førerkort og eier halve bilen så er han ikke så langt unna.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 10.5.2019 den 6.52, Linazer skrev:

Tull og tøv! Selvsagt skal du kjøre selv. Du blir ikke mer klar for å kjøre ved å ha han på siden av deg. 

Slå i bordet med sertifikatet og si at du kjører selv, ferdig med den saken! 

Jeg tror du er en dame basert på hvordan du svarer.. 
Godkjent oppkjøring betyr ikke god sjåfør.. Kan bety  elendig sjåfør og at man kun var heldig med oppkjøringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/22/2019 at 7:59 PM, FrodeF said:

Ta deg sammen.

Man er ikke en tulling bare fordi man ikke ønsker at kona skal krasje bilen. 

 

10 minutter siden, AndreasBR said:

Jeg tror du er en dame basert på hvordan du svarer.. 
Godkjent oppkjøring betyr ikke god sjåfør.. Kan bety  elendig sjåfør og at man kun var heldig med oppkjøringen. 

Hva gjorde dere to da dere var helt ferske sjåfører?

Anonymkode: 667b9...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Hva gjorde dere to da dere var helt ferske sjåfører?

Anonymkode: 667b9...d78

Det tror jeg ikke vi skal snakke om 😄 La oss si det slik at jeg hadde hatt godt av å kjøre med noen andre en liten stund til.. 
Tok ikke så lang tid før jeg ble fotgjenger i et par mnd.. 

Når man ser på måten kvinner sitter i bilen idag, så er det direkte skummelt.. Mange ser ut til å sitte nærmest foroverlent, med en vinkel mindre enn 90 grader  (mot rattet) .. 


Dersom mannen har lagt merke til at hun er dårlig på å rygge burde han ta seg tid til å ta med henne ut ASAP for å trene på dette slik at det blir bedre.. 

Kommer også an på hvem som eier bilen. Om de eier bilen sammen, selvfølgelig bør han kunne nekte om han føler det er for stor risiko mtp bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2019 den 7.00, AnonymBruker skrev:

Kan legge til at bilen vår er stor, det er en e-klasse sedan, mercedes som er brei og lang. Den er gammel så det gjør ingenting om jeg bulker den, den har kjørt i ørten år og vi tenker å bytte den snart. Men en av grunnene til at han ikke tør å slippe meg ut før rygginga er perfekt, er fordi bilen er stor.

TS

Anonymkode: 4714b...199

Det er nettopp da du skal rygge masse ;) . Da jeg hadde kjørt opp hadde min far et digert drog av en stasjonsvogn. Jeg fikk låne den under den uttrykkelige forutsetning at jeg rygget inn innkjørselen hver gang jeg kom hjem. Klart jeg var klønete i starten, men du og du så flink jeg ble til å rygge etterhvert. :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2019 den 7.00, AnonymBruker skrev:

Kan legge til at bilen vår er stor, det er en e-klasse sedan, mercedes som er brei og lang. Den er gammel så det gjør ingenting om jeg bulker den, den har kjørt i ørten år og vi tenker å bytte den snart. Men en av grunnene til at han ikke tør å slippe meg ut før rygginga er perfekt, er fordi bilen er stor.

TS

Anonymkode: 4714b...199

Skal du låne min en tur istedet? 
Den er 6m lang, litt over 2m bred, og litt over 2m høy :P Rygging foregår ved å omtrent kun bruke sidespeilene.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Cata skrev:

Det er nettopp da du skal rygge masse ;) . Da jeg hadde kjørt opp hadde min far et digert drog av en stasjonsvogn. Jeg fikk låne den under den uttrykkelige forutsetning at jeg rygget inn innkjørselen hver gang jeg kom hjem. Klart jeg var klønete i starten, men du og du så flink jeg ble til å rygge etterhvert. :ler:

 

Kan anbefale folk å titte på "Canada's worst driver".. Der  har de mange tips for idiotiske sjåfører 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...