Gå til innhold

Finnes det i det hele tatt menn som ikke mister hodet av en pen ung dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Øøøøhhh....og hvorfor er det så hensiktsmessig å gå opp litt i alder når man er kvinne, om jeg tør spørre?

Anonymkode: 03ce0...71f

Om ikke annet, så i spm. om barn ettersom menn har noe bedre tid. Det tar ofte noe lenger tid før de kommer dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper

Ja. Jeg foretrekker kvinner på samme alder fremfor damer som er 8-9 år yngre for eksempel. Litt rart å oppleve at damer i tidlig i tyveårene flørter når man selv er i slutten av tyveårene fordi man føler på aldersforskjellen. Man føler også på det å bli dømt av venner, og venninner på samme alder. Grunnen til at jeg foretrekker jevnaldrene damer er fordi de er på samme sted i livet som det jeg er. Jeg foretrekker damer som tar høyere utdanning, og damer tidlig i tyveårene har såvidt begynt på bacheloren sin.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm husk at har du et negativt selvbilde vil Det utstrãles i energien. Er du missfornøyd forny deg selv ikke irriter deg over yngre penere damer forny kleskapet og hårsveisen 😄 hvis men bare går etter utseende er de ikke noe og samle på uansett tinder er useriøs dateforum de fleste vil bare ha seg et ligg der. Prøv match eller sukker isteden du eller dra ut og møt noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...