Gå til innhold

Overvektige som får menn som er mindre enn seg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har ei overvektig venninne som er sammen med en mann, og han er lavere enn henne og mindre i kropp.
Plager ikke meg, men hvorfor alt gnålet om at menn vil ha små kvinner? 

Anonymkode: 86d5e...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg sett noen ganger.

Små menn med store damer.

Det er mest naturlig at mannfolk vil være stor og sterk og fra naturens side kunne beskytte sin dame. Det er bare instinkter, også finnes det unntak slik som din veninne.

Min man er 10 cm høyere enn meg, og det syns jeg er perfekt. 

Anonymkode: 4b47a...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elsker store damer de er så sexy

Anonymkode: d9194...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg sett noen ganger.

Små menn med store damer.

Det er mest naturlig at mannfolk vil være stor og sterk og fra naturens side kunne beskytte sin dame. Det er bare instinkter, også finnes det unntak slik som din veninne.

Min man er 10 cm høyere enn meg, og det syns jeg er perfekt. 

Anonymkode: 4b47a...395

I dagens samfunn er det vel ikke så ofte at mannen trenger å beskytte sin dame. Det skjer vel oftere at mannen utgjør en trussel mot sin dame enn at han beskytter henne mot andre. Mannen er som regel sterkere enn henne selv om hun er fysisk større. 

Hvor stor mannen er i forhold til sin dame sier jo heller ingenting om hans evne til å beskytte henne om det skulle bli nødvendig. Er mannen f.eks 1,70 og 60 kilo, er det vel ikke noe lettere å beskytte en dame på 1,50 enn en dame på 1,80?

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thyra skrev:

Hvor stor mannen er i forhold til sin dame sier jo heller ingenting om hans evne til å beskytte henne om det skulle bli nødvendig. Er mannen f.eks 1,70 og 60 kilo, er det vel ikke noe lettere å beskytte en dame på 1,50 enn en dame på 1,80?

 

Signerer.

Det eneste må være at det som regel (ikke alltid) er lettere å beskytte seg selv mot noen som er mye mindre og lettere :fnise: 

Anonymkode: 35c34...d3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overvektig, og føler ofte at det er tynne menn som oftest liker meg. Og begge mine to siste exer var tynne, men de var høye da. De sa at de fortrakk damer med former, fordi de selv var så tynne, var det godt med noen som var myke. 

Anonymkode: 664eb...34d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Thyra skrev:

I dagens samfunn er det vel ikke så ofte at mannen trenger å beskytte sin dame. Det skjer vel oftere at mannen utgjør en trussel mot sin dame enn at han beskytter henne mot andre. Mannen er som regel sterkere enn henne selv om hun er fysisk større. 

Hvor stor mannen er i forhold til sin dame sier jo heller ingenting om hans evne til å beskytte henne om det skulle bli nødvendig. Er mannen f.eks 1,70 og 60 kilo, er det vel ikke noe lettere å beskytte en dame på 1,50 enn en dame på 1,80?

 

Jeg snakker om instinkter.... Ikke at de må være høyere for å klare å beskytte en kvinne....

Men at vi tiltrekkes av det ubevist...  Ikke av store bole muskler... Men av at mannen er litt større... Jeg liker å hoppe i armene til min mann når jeg er glad for å se han.

Hadde ikke gjort det om han var 20 cm lavere.... Da måtte vel han hoppet på meg...  

Men fins unntak... Overvektig og undervektig er ikke naturlig da... Men noen liker det unaturlige... Finnes unaturlige filmer også... Vi er forkjellig....

Anonymkode: 4b47a...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker om instinkter.... Ikke at de må være høyere for å klare å beskytte en kvinne....

Men at vi tiltrekkes av det ubevist...  Ikke av store bole muskler... Men av at mannen er litt større... Jeg liker å hoppe i armene til min mann når jeg er glad for å se han.

Hadde ikke gjort det om han var 20 cm lavere.... Da måtte vel han hoppet på meg...  

Men fins unntak... Overvektig og undervektig er ikke naturlig da... Men noen liker det unaturlige... Finnes unaturlige filmer også... Vi er forkjellig....

Anonymkode: 4b47a...395

Mange tiltrekkes av det. Mange tiltrekkes av det maskuline eller feminine hos en partner. Men tror ikke kvinner liker høye menn fordi de føler seg beskyttet. En liten tynn mann kan være sterkere enn en større mann, likevel vil mange kvinner foretrekke den høye mannen. Nei, jeg sier ikke at ingen kvinner vil ha lave menn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 9.5.2019 den 21.21, AnonymBruker skrev:

Jeg er overvektig, og føler ofte at det er tynne menn som oftest liker meg. Og begge mine to siste exer var tynne, men de var høye da. De sa at de fortrakk damer med former, fordi de selv var så tynne, var det godt med noen som var myke. 

Anonymkode: 664eb...34d

Det er forskjell på former og farlig fett da. Overvekt er farlig fett uansett åssen man vrir på det.

Anonymkode: e1223...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎10‎.‎05‎.‎2019 den 6.24, Thyra skrev:

Mange tiltrekkes av det. Mange tiltrekkes av det maskuline eller feminine hos en partner. Men tror ikke kvinner liker høye menn fordi de føler seg beskyttet. En liten tynn mann kan være sterkere enn en større mann, likevel vil mange kvinner foretrekke den høye mannen. Nei, jeg sier ikke at ingen kvinner vil ha lave menn. 

En høyere mann har et overtak i en kamp hvor de fysiske forutsetningene ellers er like. Det er faktisk gjort undersøkelser på det. Siden genetikken vår er i stor grad med på å avgjøre hva vi liker så er det ikke så rart at de fleste kvinner dermed foretrekker en partner som er litt høy.

Anonymkode: 90e0d...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på former og farlig fett da. Overvekt er farlig fett uansett åssen man vrir på det.

Anonymkode: e1223...f21

Jeg er 10 kg overvektig, har vel livvidde på 70 cm, men stor rumpe og kraftige lår. Altså har ikke jeg det farlige fettet. Har venninner som er normalvektige, men har større livvidde enn meg. 

Anonymkode: 664eb...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner ikke jeg heller. Nå liker jeg riktignok å være litt høyere enn dama, men hun bør absolutt være større i kropp ellers. Og helst mye større 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er feit. Men kjæresten har 6-pack. Vet også om ei annen soner feit, og sammen med en veltrent personlig trener. De har et barn sammen.

kanskje man er sammen med noe mer enn folks kropp i et forhold?

Anonymkode: 57d7e...32f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi noen er mer opptatt av person enn kropp?

Anonymkode: d60cc...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del - som sykelig overvektig - driter egentlig i både høyde og bredde på en mann, så lenge han får meg til å føle meg bra, og vi kan ha det bra sammen 😄 Jeg ønsker meg innerst inne en som er litt høyere enn meg, men det er fordi jeg syns det er kjipt å være høy selv 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...