Gå til innhold

Noen som trener uten treningssenter?


Gjest tralela

Anbefalte innlegg

Gjest tralela

Jeg vet at feks Funkygine er rågod på kroppsvekttrening. Er det noen her som driver med fullverdig hjemmetrening? Er interessert i å kutte på utgiftene mine og lurer dermed på om noen følger et godt treningsprogram som baserer seg på hjemmetrening og lett tilgjengelige hjelpemidler. 

 

Takker for alle tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løper 4*4 en gang i uken, 2*8 en gang i uken og en langkjøring (ca 60 min) en gang i uken. Funker fint :) Ellers ser jeg ikke ett stort poeng i å gjøre annet enn utfall, push ups, pull ups, situps og planke. 3 sett* 12-15 stk :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Bruker fitnessblender.com 

Anonymkode: cfe3d...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Følger en amerikaner som tar betalt for det. Sykt bra opplegg! 

Anonymkode: 9e92e...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tralela
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Bruker fitnessblender.com 

Anonymkode: cfe3d...0c7

Er du fornøyd med program herifra? Konseptet ser veldig interessant ut, vurderer å bestille et treningsprogram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frankie85

Er øvelser som front lever, back lever, iron cross, en-arms push-ups og sånt, de er krevende og tunge nok til at de virker, ellers kan du jo kjøpe litt frivekter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Body by Simone. Kan kjøpe dvd(evt digital fil) for livstid eller bruke den mnd appen med flere videoer men månedlig betaling. Hvis du må ha helt gratis anbefaler jeg å søke opp litt på YouTube eller se på Instagram for inspirasjon. 

Anonymkode: 7b725...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Pamela RF og MadFit på youtube. Begge to har mange, og varierte økter hvor man kun trenger matte. Av og til en stol eller vegg🙂 MadFit har også veldig gode tøyingsøvelser. Her finner du fulle økter med innlagte pauser. MadFit har gode tips, og instruerer godt hvordan du skal gjøre øvelsene/hvor du skal kjenne at det tar. Pamela RF har bra musikk og freshe videoer. Funkygines mobilitetstrening er også helt super. Jeg trener aldri på treningssenter, men har kjempegode resultater etter et halvt år med "youtube-trening". Kan svette, puste og se så rar ut du bare vil når du trener hjemme😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2019 den 20.17, tralela skrev:

Er du fornøyd med program herifra? Konseptet ser veldig interessant ut, vurderer å bestille et treningsprogram.

Jeg bruker også Fitnessblender. Har selv ikke kjøpt et treningsprogram, men vet at de som har gjort det, har vært fornøyd! Jeg legger opp mitt eget. Jeg har ikke tilgang på små vekter eller annet lite utstyr annet enn strikk og matte. De har mange videoer å velge mellom! Jeg er kjempe fornøyd, og tenker at å trene med kroppsvekt er et perfekt utgangspunkt. Når det blir altfor enkelt (som sannsynligvis er en god stund til), så kan jeg heller vurdere å legge energi, tid og penger i å dra på et senter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...