Gå til innhold

Forumets fineste avatar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I profilen din ;)

Har kikket på profilsiden....der er jo kun familiemedlemmene til Trøffelhelten representert der da. :ler:

Gjest Catwoman
Skrevet
Liker min egen godt :ler:

jeg og :ler:

Men jeg liker også din. Tenker på en sterk og tøff kvinne, som oser av selvtillit.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg syns attegløyma sin er finest.

Oj, takk :-)

Gjest Gjesten
Skrevet

Oj, takk :-)

Ja, meg ja... Det var det med å logge inn då... Syns det er så mange fine eg, likar Arwen sin siste. Og så blir det til at eg innbiller meg at alle ser ut som avatarane sine IRL, så du Dark Angel er den fine dama, Chrizzy er som ho på bildet og Pusla er Nasse Nøff... :oops: :ler:

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg synes at min er blandt de søteste.

Gjest gjesta
Skrevet

Ja, meg ja... Det var det med å logge inn då... Syns det er så mange fine eg, likar Arwen sin siste. Og så blir det til at eg innbiller meg at alle ser ut som avatarane sine IRL, så du Dark Angel er den fine dama, Chrizzy er som ho på bildet og Pusla er Nasse Nøff... :oops: :ler:

Ja, jeg er kjempefin altså ;)

:ler:

Inbiller meg du ligner på din også, får liksom et forhold til avatarer etterhvert siden man ikke ser hverandre IRL;)

Gjest Mystisk
Skrevet

Synes mitt er fint,pretty mysterious mars :ler:

Skrevet

Synes katta til Fighter er helt herlig ...

Skrevet

ostepop-logoen min

Gjest GreenSky
Skrevet

Den kuleste er i alle fall Sniglå sin! :)

Skrevet
Den kuleste er i alle fall Sniglå sin! :)

Tuuusen takk!!!

Jeg må si jeg savner din der det var bilde av en slags engel med svarte vinger... Den var fin den!

Skrevet

LilleBille! Kanskje ikke akkurat finest, men den får meg til å :ler:

Skrevet

Synes Arwen sin er fin jeg.

Skrevet

Sniglå sin er veldig stilig, det er sant. Jeg liker også den smileyfjesavataren som hopper opp og ned - er det iselin22 som har den? Og fighter sin. Attegløyma sin er kjempefin.

Donnie Darko da... :riste::ler:

Gjest Chrizzy
Skrevet
Jeg synes Maisen sin er finest :hoho:

Dette var bare tull, det var ei som er hos meg som klarte å gjøre det der og trykke ok, så går det jo ikke ann og forandre på gjest. Hun hilser og sier at hun synes din avatar er kjempe søt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...