Gå til innhold

Leser mannen din bøker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det viktig for deg at en partner leser? 

Anonymkode: f1e7e...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ellers hadde vi ikke vært sammen. 

Anonymkode: 8c6b2...7a7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han leser ikke bøker og det er heller ikke viktig for meg. Derimot synes jeg det er viktig at han leser/ser nyheter, er samfunnsengasjert og holder seg oppdatert på ting som skjer. 

Endret av Factum Factaria
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel, men dette er faktisk ganske viktig for meg. Jeg har snart en master i engelsk litteratur og et årsstudium i nordisk, blir lektor om et års tid, og jeg brenner virkelig for det jeg studerer. Det er viktig for meg siden jeg elsker og snakke om litteratur, og jeg trenger ikke at den andre personen har lik kunnskap som meg, men en interesse er fint. Det er veldig gøy å date noen med like interesser som meg, og jeg skal ærlig innrømme at gode samtaler om litteratur har fått meg til å falle tidligere (selv om det selvsagt var mye annet som spilte inn i tillegg, den gutten var helt fantastisk). En manglende interesse for litteratur er ikke en deal breaker, men det kan nok være en vippe-sak. 

Ellers syns jeg også at det er viktig å være samfunnsengasjert, ha en viss interesse for politikk og generelt være et reflektert menneske som kan argumentere sammenhengende. Jeg vil enkelt å greit være i et forhold med en person jeg kan ha spennende samtaler med. 

Anonymkode: 2275d...ac5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte menn leser ikke bøker.

Anonymkode: 5e22f...90d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider