Gå til innhold

Han virker ikke særlig interessert på meldinger..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på date med en fyr 2 ganger, vi har overnattet og det hele. Han er bare så hærlig når vi er sammen, men skriver nesten ingenting til hverandre på meldinger. Har også spurt han om vi kan snakke på tlf, dette vil han ikke.. Vi bor cirka 2 timer fra hverandre, men synes det er trist at han ikke legger mere initiativ i å prate/skrive sammen når vi sjeldent får møttes. Jeg kjenner jeg allerede har fått noe følelser for han, men tør ikke spørre han om det fordi jeg ikke vil virke masete. Hva tenker dere?

Anonymkode: 16f90...113

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. 

Er i samme båt. Beste råd er å ikke ta kontakt med han. La han ta kontakt. Vent gjerne noen timer med å svare.

Enten vil ha komme på igjen eller så må du bare innse at d var sex’en som var målet for  han. 

Lykke til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He ' s just not that into you. At han ikke vil prate på tlf..sier alt. Mitt råd : distanser deg 💖

Anonymkode: 124a6...1db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvor lite dere snakker på meldinger osv.. men tror ikke du skal droppe han fordi han ikke vil snakke i telefonen. Jeg personlig har aldri vært fan av å prate i telefonen enten det er snakk om kjærester eller venninner... skal jeg snakke i telefonen må det være en grunn til at de/jeg ringer. Vet ikke hvorfor men klarer ikke finne det noe interessant å ringe bare for å snakke uten noe mål for samtalen.

Anonymkode: eff7c...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en sånn type jeg smådater litt og det er utrolig frustrerende! Alltid jeg som må ta initiativ. Har spurt han rett ut om han ikke er så "into me", men han påstår han er det🤨 mulig det bare er at han ikke er så fan av telefon eller meldinger, men det føles ikke naturlig å ikke ha kontakt mellom dater når det fort går to uker mellom hver date.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er viktig for DEG med mye kontakt på meldinger og telefonsamtaler, så passer dere jo ikke sammen? Du har rett til å ha krav du også, blir de ikke møtt så er det mismatch. Jeg er også en som trenger mye prat mellom tiden vi ikke er sammen, og kjæresten er helt lik. Vi sender bilder, gifs, dirty talk, og generell tomsnakk og vitser gjennom hele dagen mens han er på jobb eller bortreist. Jeg hadde kjedet meg enormt hvis ikkez og en mann som kjeder og skuffer meg, er ikke for meg.

Anonymkode: 49247...c1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hate to brake it to you men han tenker ikke så mye på deg i det daglige, men han liker å ha sex med deg når du er i nærheten

Anonymkode: 72b52...6ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Snakker av erfaringer. Han er mest trolig IKKE interessert. Da ville han prioritert deg. God helg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei samme her. 

Mam blir forelsket og ser alt som noe mer enn det det egentlig er.

Har tenkt å avslutte mitt kapittel med å i d minste skrive hvorfor jeg ikke vil mer og at jeg ikke rår med de følelsene jeg har og at d er bedre å avslutte nå enn 3 måneder frem i tid. Og heller gå videre og kanskje møte han som vil prioritere meg og vil være sammen med meg på godt og vondt. Har sikkert gått glipp av en del gode kandidater pga at jeg ble opphengt i en.

Det er lett å bli det når man hungrer etter litt oppmerksomhet , da skal d så lite til før man er fanget ... 

Hvordan går d med deg? Trådstarter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mam =man 

jeg må seriøst skaffe meg bedre briller🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Bente1234 skrev:

Hei samme her. 

Mam blir forelsket og ser alt som noe mer enn det det egentlig er.

Har tenkt å avslutte mitt kapittel med å i d minste skrive hvorfor jeg ikke vil mer og at jeg ikke rår med de følelsene jeg har og at d er bedre å avslutte nå enn 3 måneder frem i tid. Og heller gå videre og kanskje møte han som vil prioritere meg og vil være sammen med meg på godt og vondt. Har sikkert gått glipp av en del gode kandidater pga at jeg ble opphengt i en.

Det er lett å bli det når man hungrer etter litt oppmerksomhet , da skal d så lite til før man er fanget ... 

Hvordan går d med deg? Trådstarter...

Der var jeg ferdig med mitt. Sendte en fin melding og sa hvorfor jeg ikke ville mer. Fikk hyggelig svar tilbake at d var fint skrevet og riktig oppsummert. Han sa at følelser skal man ikke kødde med og at han ikke kunne meg mer. Men lurte på om vi kunne være venner og ta en kopp kaffe sammen en gang og ikke noe sex og at d var no hard feelings fra hans side.

Det der gikk smertefritt syns jeg og en bør ble løftet av mine skuldre og jeg har fått ett klart svar. Nå er d bare å komme igjennom den vanlige sorgprosessen og se opp og frem og finne noen som vil d samme som meg😊😊😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil i setning som vanlig

... at han ikke kunne gi meg mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei hvordan går d Ts?

er nyskjerrig på hvordan d gikk.

min ff har begynt å ta kontakt igjen men ikke veldig på så tar d hele med ro. Jeg er i full gang med å treffe the one and only på andre steder det hjelper på. Hvis min ff vil se meg igjen får han legge seg i selen gitt😂

Anonymkode: 69b0f...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt i samme situasjon. Dater en som bor halvannen time unna meg. Vi sees kanskje 1-2 ganger i uken. Mellom datene har vi lite kontakt, men han pleier å sende meg en melding eller to hver dag. Det er kanskje ikke lite for andre, men jeg er vant med veldig mye kontakt mellom datene fra folk jeg har datet før, så jeg føler at dette er lite.. 

men jeg tror at han er interessert i meg, jeg tror bare ikke at han bruker telefonen så mye egentlig. Samtidig blir jeg usikker og tenker at han kanskje ikke liker meg så godt. 

Anonymkode: cedf0...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forståelig. Slik følte jeg d og. Noen ganger fikk jeg inntrykk av at han likte meg og lite kontakt mellom treffene gjorde meg usikker. Men magefølelsen fikk rett i mitt tilfelle. D var bare sex for han og kunne ikke gi mer. Greit nok d. Men han holder nå fortsatt kontakten så vidt men jeg er blitt mer passiv så er ikke som før som sendte mye meldinger. D får bli opp til han. Hadde jeg vært deg så gi han den friheten han trenger. Er han i interessert vil du se d i handlingene hans fremover. Mange menn er dårlig på teksting har jeg skjønt hvis d ikke er noe de blir pirret av. Da er de på med en gang. Huff de er så snåle😂😂🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...