Gå til innhold

Prøverør - Noen som har lykkes etter null egg ved uthenting?


Gjest Annypanny

Anbefalte innlegg

Gjest Annypanny

Sist vi skulle hente ut egg etter prøverørsbehandling var der bare to tomme eggposer. Forsøket ble avbrutt. Samlebåndslegene på Ullevaal konkluderte enkelt og greit med at jeg var tom for egg. Er «bare» 33 år og fikk ut 7 egg for 1 år siden, så jeg er nå ikke så sikker på det der. Har noen opplevd å ikke få ut noen egg, for så å lykkes ved et senere forsøk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ei venninne som gikk gjennom prøverør og fikk beskjed om at det var tomt for egg, og ingen sjans i havet for at de kunne få barn med hennes egg. 

Hun endte opp med å få barn naturlig helt overraskende et år senere!

Anonymkode: f263c...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser hormonprøvene dine ut? Jeg fikk ut ett egg på det første forsøket (hadde to eggposer, hvorav den ene var tom). Legene sa at vi antagelig var uheldig med forsøket, selv om jeg har litt lav AMH. På siste forsøk fikk jeg 6 egg, og det ene ble et barn. Da hadde vi byttet til kort protokoll og brukte en annen medisin i så høy dose som de var villige til å gi. 

Jeg er heller ikke så sikker på at du er tom for egg, med mindre legene legger noe mer enn det avbrutte forsøket til grunn. 

 

Anonymkode: 98323...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...