Gå til innhold

Hva i all verden??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokkert!

Jeg har nettopp hatt eggløsning og vi hadde oss i akkurat riktig tid. Så hadde vi oss også etter tiden. :sjarmor:

Det som skjedde var at jeg gikk på toalettet etterpå og det kom ut blodbiter!! :o som lå og fløt i toalettet. Den var ikke større enn ca 2+2 mm. Da jeg tørket meg, var det fullt av blod.

Jeg hadde ikke noen smerter verken før eller etter. Og jeg skal ikke ha mensen på over en uke.

Noen som vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge etter eggløsning blødde du?

Det kan jo ha vært festesmerter? Noen blør litt når egget fester seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokkert!

Er det ingen som vet hva det kan ha vært?

Jeg har prøvd å lese på nettet, men har ikke funnet noe. Tviler på at det var spontanabort siden jeg ikke hadde smerter.

Kan det ha vært festeblødninger? Jeg kan maks være 2 uker gravid hvis det er det. Hadde eggløsning for ca 2 dager siden, men jeg kan jo ha blitt gravid før eggløsning også..?

Vet ikke om jeg kanskje bør gå til legen? :(

Håper noen vil svare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Er det ingen som vet hva det kan ha vært?

Jeg har prøvd å lese på nettet, men har ikke funnet noe. Tviler på at det var spontanabort siden jeg ikke hadde smerter.

Kan det ha vært festeblødninger? Jeg kan maks være 2 uker gravid hvis det er det. Hadde eggløsning for ca 2 dager siden, men jeg kan jo ha blitt gravid før eggløsning også..?

Vet ikke om jeg kanskje bør gå til legen? :(

Håper noen vil svare meg.

Det er umulig å bli gravid før eggløsning. Festeblødning er også usannsynlig 2 dager etter eggløsning (hvis jeg forsto deg rett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom blodet kom etter sex og det kun var "der og da" kan det godt hende det har gått et blodkar mens dere hadde sex. Skal ikke veldig røff behandling til for at det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men så spørs det jo om du visste 100 % at du hadde eggløsning akkurat på den tiden da. Testet du?

Du kan faktisk ha hatt eggløsningen din tidligere - og da er det jo fullt mulig at det er en festeblødning du har hatt. Krysser fingrene for deg, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...