Gå til innhold

Noen andre som snuste/drakk frem til de fant ut at de var gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er flere som har gjort dette, jeg har kastet snusen nå, men det er skikkelig vanskelig. Jeg visste rett og slett ikke at jeg var gravid. Nå er jeg redd for at jeg har skadet barnet med både å drikke og snuse.

Noen andre som snuste/drakk frem til de fant ut at de var gravid?

Anonymkode: b49ac...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei? Jeg kan dessverre ikke uttale meg om hvor skadelig der kan være i starten, men vet om en venninne som drakk og røyka de 4-5 første månedene av svangerskapet da hun ikke var klar over graviditeten. 

Hun har nå en vakker og velskapt liten datter :)

jeg vil tro at så lenge du nå gjør alt for å ta vare på deg og lille spiren så vil det gå bra. 

krysser fingre og tær for dere ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt: gratulerer ❤️ 

Jeg snakket med legen min om det da jeg ble uplanlagt gravid, og derfor hadde drukket og snust. Hun sa at det går i de aller fleste tilfeller veldig fint. Mtp snusen så er det jo folk som både røyker og snuser i hele svangerskapet, litt verre med alkohol. Men med mindre du går på heftige fyllekuler flere ganger under graviditeten eller drikker 2-3 glass vin hver dag så går det oftest fint.

Anonymkode: b13fe...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snuste og drakk frem til positiv test. Testet meg tidlig og testet positivt 9 dpo, så da sluttet jeg med begge deler :) 

Anonymkode: 7bcf6...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...