Gå til innhold

Holde graviditetstesten der i mer enn 10 sek


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig skal jeg følge bruksanvisningen, men hva kan skje dersom man holder testen i urinen mer enn 10 sek (slik det står). Kan den feks bli falsk positiv hvis man holder den der i 15 sek? Spør bare for nysgjerrighetens skyld haha

Anonymkode: ab854...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, enten er der hcg, eller så er der det ikke! Det er vel gjerne for at man skal holde den der lenge nok...

Da jeg drev og testet i hytt og gevær, så tisset jeg i et plastbeger. Lettere å kontrollere, synes jeg 😊

Anonymkode: 9ff84...da3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hcg må være tilstede for å gi en strek, men for mye urin kan gjøre testen vanskelig å lese. For eksempel så kan fargen som skyller gjennom testen (rosa/blå), henge igjen på ulike steder slik at det blir vanskeligere å se en eventuell strek.

Anonymkode: 1addd...d12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder 10 sekunders regelen på el tester også? Jeg har sånne strips fra eBay og de kommer ikke med mye instruksjoner.

Anonymkode: 4d3c6...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder 10 sekunders regelen på el tester også? Jeg har sånne strips fra eBay og de kommer ikke med mye instruksjoner.

Anonymkode: 4d3c6...34d

Litt ulikt fra merke til merke. Jeg teller ikke sekunder, men følger med på testen mens jeg dypper den i beholder. Ser ganske lett når testen begynner å trekke til seg urin. 

Men nå har jo jeg sikkert testet mer enn gjennomsnittet 😅

Anonymkode: 1addd...d12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hcg må være tilstede for å gi en strek, men for mye urin kan gjøre testen vanskelig å lese. For eksempel så kan fargen som skyller gjennom testen (rosa/blå), henge igjen på ulike steder slik at det blir vanskeligere å se en eventuell strek.

Anonymkode: 1addd...d12

Det visste jeg ikke! Interessant :)

Anonymkode: ab854...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...