Gå til innhold

Hva gjorde dere annerledes den mnd spiren satt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjorde dere noe spesielt den måneden alt klaffet? Tenker på kosthold, trening... Hva som helst egentlig. Alle tips som kan hjelpe 😊

Anonymkode: 941d6...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slappet av, koste oss sammen, hadde sex når vi ville fremfor når vi "måtte". Lot timing av EL og slikt gå i glemmeboken. Og da satt den gitt 😊

Begynte å drikke mye mindre alkohol da vi ble prøvere, men det gjorde jeg alle månedene og ikke bare den jeg ble gravid.

Ellers levde jeg akkurat som før med tanke på trening og kosthold.. dvs helt normalt :)

Anonymkode: 0e593...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte EL-test, og hadde sex samme dag og dagen etter 😋 Mange mener at man må "slappe av" for at det skal gå.. jeg testet EL til alle døgnets tider, for å ikke nevne graviditetstester. Jeg tenkte ikke på annet en å bli gravid. Ettersom at de to første periodene ikke gikk, ble jeg bare enda mer stresset over at jeg kanskje ikke kunne få barn. Dramatisk, ja. Så for vår del gikk det med positiv EL-test og en alt for stresset mor!

Anonymkode: 2fb9b...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brukte EL-test, og hadde sex samme dag og dagen etter 😋 Mange mener at man må "slappe av" for at det skal gå.. jeg testet EL til alle døgnets tider, for å ikke nevne graviditetstester. Jeg tenkte ikke på annet en å bli gravid. Ettersom at de to første periodene ikke gikk, ble jeg bare enda mer stresset over at jeg kanskje ikke kunne få barn. Dramatisk, ja. Så for vår del gikk det med positiv EL-test og en alt for stresset mor!

Anonymkode: 2fb9b...ecb

Da er det fortsatt håp for meg og da 😅

-J-

Anonymkode: 5c7f6...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levde som normalt, men kjøpte EL test med et slik blinkefjes. Hadde sex den dagen og dagen etter. Da satt den etter 10 mnd prøving. Det var nok likevel tilfeldig, hadde nogenlunde kontroll på syklus uansett. Med førstemann brukte jeg ikke tester, brukte vel ca 8 mnd 

Anonymkode: f7a51...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi levde som normalt og hadde minimalt med sex, kun de to dagene som eggløsning var. Ellers tenkte jeg veldig lite over det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke sex på de mest fruktbare dagene pga. familietur i en trang hytte. 🤪 gjorde ellers ingenting annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde dere noe spesielt den måneden alt klaffet? Tenker på kosthold, trening... Hva som helst egentlig. Alle tips som kan hjelpe 😊

Anonymkode: 941d6...701

Elsket 12dager på rad.

Anonymkode: e593a...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drakk grapefruktjus før/rundt eggløsning🙈👏🤞

Anonymkode: 55524...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex bare en gang 😅

Anonymkode: 20162...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte oss for å utsette prøvingen noen måneder 😛 Så trodde vi safet inn sex ved å ikke ha det når det nærmet seg eggløsning. Hadde to ganger, den siste gangen seks dager før el. Joda, den satt 😛 Skjønner det fortsatt ikke i dag. 

Anonymkode: 11468...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex annenhver dag fra jeg sluttet å blø til jeg skulle ha mens igjen. :) Stresset ikke med det, vi hadde det gøy med det. 

Anonymkode: 81acd...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sex en gang, uten noen tanke på det. Passet svært dårlig akkurat den måneden pga. firmatur med god mat og drikke, som vi ønsket å kose oss med. Ble ganske overrasket da jeg etter noen uker ble kvalm og uvel. Trodde i flere dager det var omgangssyke, så lite sannsynlig var en graviditet for meg da😂

Anonymkode: 9a862...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slappet av og sluttet å ha pliktsex 🙈 første gangen ble jeg fridd til, og vi kunne bare prøve til desember pga studier. Så da tenkte jeg at hvis vi ikke blir gravid denne mnd, blir det uansett bryllup neste år. Og så satt dem plutselig 😅 andre gangen fikk vi innvilget boliglån, og vi begynte å stresse med visninger og budrunde i stedenfor prøving, og da satt plutselig spiren 🙈 4 PP på begge barna ❤️

Anonymkode: 9a4e6...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ganske stressende uker på jobb rundt da eggløsningen var. Var i tillegg i begravelse og hadde flere timer med PT samt jobbintervju. Så litt av alt 😅 Vi hadde sex hver andre og tredje dag. Ble gravid, men mistet dessverre i uke 6. 

Anonymkode: 6b073...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...