Gå til innhold

Festeblødning eller forsinket mens?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har startet prøvingen og forventet mens var nå på lørdag. På fredag hadde jeg en ørliten blødning etter at jeg hadde vært på toalettet. Men det var kun den ene gangen det kom blod på papiret. Etterpå har det kun vært bittelitt brunt gørr. Ingenting annet. Lurte derfor på om dette kunne ha vært en festeblødning og tok derfor en strimmeltest idag morges. Denne var negativ. Vet derfor ikke helt hva jeg skal tro... Noen som har vært borti noe slikt? 

 

På forhånd takk for all hjelp. 

Anonymkode: da174...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det samme nå og vet ikke hva jeg skal tro. Har du testet på nytt?

Anonymkode: e20bf...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si. Har du gått på hormonell prevensjon? 

Anonymkode: b4e55...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men sluttet på dette i juni i fjor..

Anonymkode: e20bf...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på p-piller for over ett år siden så har vært nokså regelmessig det siste halve året. 

Har kun tatt den ene testen idag morges. 

Anonymkode: da174...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var borti det denne perioden. Skulle ha mensen på fredag. Begynte å teste på torsdag. Jeg er spent og har masse tester liggende. Ingen mens, ingen positiv test. Men mensen kom i natt, den var 3 dager forsinket. Har vært gravid flere ganger og mistet alle. Så for min del vet jeg at jeg har vært gravid før ikm pga positiv test. 

Kan jo hende det tar lengre tid for deg å få positivt test... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har hatt festeblødning som dette? Blødde som sagt bare litt når jeg tørket meg og tenkte det var starten på mensen da den pleier å begynne slik. Men så kom det ikke noe mer og nå er det 3 dager siden... 

Anonymkode: da174...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festeblødningen kommer vanligvis ikke rett før mensen... Er du sikker på at du har hatt EL når du tror du har hatt det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Festeblødningen kommer vanligvis ikke rett før mensen... Er du sikker på at du har hatt EL når du tror du har hatt det? 

Har ikke testet men vi prøvde annenhver dag i hele perioden. Har som sagt vært veldig regelmessig det siste halve året. Har heller aldri hatt en så liten blødning noen gang. 

Anonymkode: da174...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke testet men vi prøvde annenhver dag i hele perioden. Har som sagt vært veldig regelmessig det siste halve året. Har heller aldri hatt en så liten blødning noen gang. 

Anonymkode: da174...725

Da må du nesten bare vente og se an :)  men festeblødningen kommer ikke når mensen skulle ha vært, da har eggløsningen vært forsinket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...