Gå til innhold

Kan noen "lese meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh herregud, forlat mannen med en gang. Han er homo, har seg med yngre gutter på en parkeringsplass ikke langt fra en innfallsport til marka. 

Anonymkode: 8825b...3f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er "redd" at om jeg greier å få han til å ta tak med mer masing så vil det ebbe ut fra hans side.. Dette må "komme fra han nå" om det skal holde videre.. Han er en snill og fornuft mann, men stolt ja.. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Føler du noe mer ang dette.. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, du er dyktig ❤️jeg opplever at han går i forsvar pp noe han a b s o l u t t burde forstå. Jeg har værr veldig tydelig. Jeg tviler ikke pp hans kjærlighet, men denne situasjonen er uutholdelig nå. Det er vanskelig å gå pga økonomi og andre omstendigheter. Men jeg er begynt å planlwgge bruddet mentalt og gpr gjennom en tøff periode np, som å ha kjærlighetssorg på forhånd..jeg er sint og skuffwt og har snarr ikke mer å gi han.. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

 

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er "redd" at om jeg greier å få han til å ta tak med mer masing så vil det ebbe ut fra hans side.. Dette må "komme fra han nå" om det skal holde videre.. Han er en snill og fornuft mann, men stolt ja.. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Takk for at du ga tilbakemelding..

Godt å høre mye stemte. Jeg klarer faktisk ikke helt å få tak på hva utfordringen deres er...jeg kan bare ane noe..og med tror det er preget av skam fra hans side. Får også opp at han sitter med en nøkkel til hvordan løse dette, slippe stolthet og komme deg i møte. Men du skal ikke mase mer. Det blir helt feil. 

jeg skal innrømme jeg fikk tanken om brudd mellom dere men valgte skrive det på en litt annen måte - at jeg ser hvordan dette tærer på deg og med mye  sorg og gråt. Kanskje er det dette som må til...Men spør deg selv dypt der inne...er du sikker på at det er det du vil?

Med skulle ønske han klarte la stoltheten fare og innse at han har et stort ansvar i dette.

💚

 

Anonymkode: cabb4...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ja nøkkelen ligger hos han, og orddt skam stemmer med følelser han slitee med ang problemet, noe jeg alltid sier han ikke skal ha. Jeg skal la være å mase, men slik jwg har d nå sliter jeg såpass at jeg trekker meg unna han litt fordi han ikke gor meg d jeg trenger /ikke sier d jeg trenger for å komme videre. Ikke gir meg konkret svar. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, ja nøkkelen ligger hos han, og orddt skam stemmer med følelser han slitee med ang problemet, noe jeg alltid sier han ikke skal ha. Jeg skal la være å mase, men slik jwg har d nå sliter jeg såpass at jeg trekker meg unna han litt fordi han ikke gor meg d jeg trenger /ikke sier d jeg trenger for å komme videre. Ikke gir meg konkret svar. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Alt jeg vil er at dette skal llses, for vi elsker hverandre og har støttetog forstått hverandre i tyve år, han kommer til å kollapse og angre dypt etter evt brudd at han ikke fixet problemet. Derfor har jeg stått lenge i dette. Han så er så fornuft på alle mpter.. Forstår ikke at han ikke tar grep, jeg er helt fortvilet.. Jeg har ikke mer å gi snart, må tenke på meg selv nå.. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, ja nøkkelen ligger hos han, og orddt skam stemmer med følelser han slitee med ang problemet, noe jeg alltid sier han ikke skal ha. Jeg skal la være å mase, men slik jwg har d nå sliter jeg såpass at jeg trekker meg unna han litt fordi han ikke gor meg d jeg trenger /ikke sier d jeg trenger for å komme videre. Ikke gir meg konkret svar. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Ta en siste prat med han og si tydelig hva du tenker. "Dersom du ikke hjelper meg her så må jeg gå fra deg ". Han vet hva som skal til og han vet du ventet på at han skal si det du håper og som kan løsne. Jo ta en siste prat men si at han et body til å gjøre noe deg i dette nå. Du har du ikke godt..

Anonymkode: cabb4...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ta en siste prat med han og si tydelig hva du tenker. "Dersom du ikke hjelper meg her så må jeg gå fra deg ". Han vet hva som skal til og han vet du ventet på at han skal si det du håper og som kan løsne. Jo ta en siste prat men si at han et body til å gjøre noe deg i dette nå. Du har du ikke godt..

Anonymkode: cabb4...f9b

Forstått din Fortvilelse. Forstår og at det er vondt å se på et menneske som ikke tar affære når han vet det trengs.

Litt usikker...Er helse et aktuelt tema her?

Anonymkode: cabb4...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en pr t for noen uker siden hvor jeg sa klart ifra, og har vært tydelig, han sier han slal, men ingenting skjer. Jeg lor d gå to iker og har sagt tydelig at jeg takler ikke at han ikke reageree. Han er redd, men gjør ikke d jeg trenger.. Jeg orker snart ikke vente mer, samtaler om og om igjen gjennom to år.. Problemet begynte før.. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstått din Fortvilelse. Forstår og at det er vondt å se på et menneske som ikke tar affære når han vet det trengs.

Litt usikker...Er helse et aktuelt tema her?

Anonymkode: cabb4...f9b

Ja

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt en pr t for noen uker siden hvor jeg sa klart ifra, og har vært tydelig, han sier han slal, men ingenting skjer. Jeg lor d gå to iker og har sagt tydelig at jeg takler ikke at han ikke reageree. Han er redd, men gjør ikke d jeg trenger.. Jeg orker snart ikke vente mer, samtaler om og om igjen gjennom to år.. Problemet begynte før.. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Han har sett min fortvilelse mange ganger 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har sett min fortvilelse mange ganger 

Anonymkode: 1f2f0...fce

D blir store konsekvenser for familien om jeg drar, kan ikke gå nærmere innpp ddt, men jeg har mye på mine skuldre, ikke råd heller nå.. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han har sett min fortvilelse mange ganger 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Når du bekrefter at helse er tema her så ser jeg hva det er og jeg skal ikke skrive inn det her. Men det ble klart for meg og jeg forstår din Fortvilelse i det. Du må ta et valg. Han har fått mange sjanser til å gjøre noe med dette og han vet hva som kan gjøres men han vegrer seg pga skam.

Gi han likevel en sjanse til men vær tydelig. Nå holder det for deg. Du kan ikke ha det slik. 

Jeg må sove men håper det var til hjelp. Alt godt! 

Anonymkode: cabb4...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når du bekrefter at helse er tema her så ser jeg hva det er og jeg skal ikke skrive inn det her. Men det ble klart for meg og jeg forstår din Fortvilelse i det. Du må ta et valg. Han har fått mange sjanser til å gjøre noe med dette og han vet hva som kan gjøres men han vegrer seg pga skam.

Gi han likevel en sjanse til men vær tydelig. Nå holder det for deg. Du kan ikke ha det slik. 

Jeg må sove men håper det var til hjelp. Alt godt! 

Anonymkode: cabb4...f9b

Tusen takk snille du ♥️sov godt 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk snille du ♥️sov godt 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Hatt en lang prat hvor han la seg flat, sa han og har slitt med saken og at han har tenkt å ta tak i det nå og har tenkt mye over hvor vanskelig dette er for meg og. Han har bedt om unnskyldning for at han har vært barnslig. Nå føler jeg vi er på nett igjen og har noe å jobbe for. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hatt en lang prat hvor han la seg flat, sa han og har slitt med saken og at han har tenkt å ta tak i det nå og har tenkt mye over hvor vanskelig dette er for meg og. Han har bedt om unnskyldning for at han har vært barnslig. Nå føler jeg vi er på nett igjen og har noe å jobbe for. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Så utrolig godt å høre. Kommunikasjon er nøkkelen her hos dere. Godt gjort av deg.

Et lite råd om han faller tilbake i samme spor : stll krav, snakk sammen og minn han på hva han lovet. Han skal ikke få lov til å være urimelig mot deg. 

Ønsker dere alt godt og lykke til 💚

Anonymkode: cabb4...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig godt å høre. Kommunikasjon er nøkkelen her hos dere. Godt gjort av deg.

Et lite råd om han faller tilbake i samme spor : stll krav, snakk sammen og minn han på hva han lovet. Han skal ikke få lov til å være urimelig mot deg. 

Ønsker dere alt godt og lykke til 💚

Anonymkode: cabb4...f9b

Takk, ja dette er siste sjanse og det var jeg tydelig på.har saht jeg gpr om dette ryker.. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk, ja dette er siste sjanse og det var jeg tydelig på.har saht jeg gpr om dette ryker.. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Apropos kommunikasjon, vi snakket ut om d, og enig om at vi skal bedre den. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2019 den 11.25, Kvinneguden4 skrev:

Je ville itte blænde meg inn i ditta her i utgangspunktet. Men jeg bære må assa. Je klarte itte å la væra å sjå i kortan mine. Mænnen din kan væra litt tafatt så itte håp på no forklaring. Men held ut. Je såg ei rik framtid, på deg assa. Mænnen din vil tjene mett med peng. Nå veit iite je om mannen din er primitiv, men je føler, og ser i kortan at en primitiv sie kan komma ut. Derfor ænbefaler je at du tar å meldern på på Norske Rednecs. Jeg er personlig en stor fæn av ditta programet, og veit at medlemmane tjen mett med peng. 

Kanskje du vil trives med å værra Redneck kone?

Nei og nei....bli skadet for livet er ikke svaret her. Redneck? Virkelig?🤢

Anonymkode: 1abb2...692

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...