Gå til innhold

Kan noen "lese meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i en forvirret situasjon, veldig vanskelig. Problem i ekteskapet og partner har ungått å løse det, men idag fikk jeg er "rar følelse av at noe positivt er pp gang, kan det være at han innser hva han må gjøre.. Noen med god intuisjon her.. Dame. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dame,

Alt kommer til å gå kjempebra. Så bra at jeg ikke finner ord for det. Kortet mitt viser bilde av en øy , pingviner og en krone. 

Tror dere kommer til bli konge og dronning over dronning Mauds land?

Anonymkode: 8825b...3f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei dame,

Alt kommer til å gå kjempebra. Så bra at jeg ikke finner ord for det. Kortet mitt viser bilde av en øy , pingviner og en krone. 

Tror dere kommer til bli konge og dronning over dronning Mauds land?

Anonymkode: 8825b...3f6

Og kanskje du kommee ridendd pp en enhjørning? 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser her at du har falske forhåpninger til at en mann skal skjønne hva han skal gjøre helt av seg selv når situasjonen er forvirrende.

Videre så kan jeg se at det er bedre å spørre partneren enn KG ;)

Endret av Rotemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet problemet, osv.. Bretter ikke d ut her.. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er utfallet av et forhold eller uenigheter i et forhold er vanskelig å spå om. 

Anonymkode: 9c3f9...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen med god intuisjon som kan "lese mannwn da, fisk 63

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter ♥️

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du som nettopp leste en, lese meg og.. ♥️

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger desperasjon i å be noen lese deg. Regner med at han er utro og nå vil du at han skal skjønne at det er deg han vil bli hos? Uansett hva det er så bør du analysere hva den gode følelsen kom fra. Den er der ikke uten grunn, men kanskje det ikke er mannen din som bør ta et valg, men du? 

 

Anonymkode: d1e10...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ligger desperasjon i å be noen lese deg. Regner med at han er utro og nå vil du at han skal skjønne at det er deg han vil bli hos? Uansett hva det er så bør du analysere hva den gode følelsen kom fra. Den er der ikke uten grunn, men kanskje det ikke er mannen din som bør ta et valg, men du? 

 

Anonymkode: d1e10...a7a

Ingen utroskap nei.. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du som nettopp leste en, lese meg og.. ♥️

Anonymkode: 1f2f0...fce

Usikker på om det er meg du mener. Kan du ikke linke til en tråd der hun du ønsker skal svare, er aktiv.? Så skjønner vi hvem du vil skal lese deg.

Anonymkode: cabb4...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som leste "baremegmor" 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du som leste "baremegmor" 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Det er meg 😊 jeg skal love deg å se på dette men vet ikke om jeg får det til idag. Kommer tilbake. 

Anonymkode: cabb4...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er meg 😊 jeg skal love deg å se på dette men vet ikke om jeg får det til idag. Kommer tilbake. 

Anonymkode: cabb4...f9b

Tusen takk ❤️

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je ville itte blænde meg inn i ditta her i utgangspunktet. Men jeg bære må assa. Je klarte itte å la væra å sjå i kortan mine. Mænnen din kan væra litt tafatt så itte håp på no forklaring. Men held ut. Je såg ei rik framtid, på deg assa. Mænnen din vil tjene mett med peng. Nå veit iite je om mannen din er primitiv, men je føler, og ser i kortan at en primitiv sie kan komma ut. Derfor ænbefaler je at du tar å meldern på på Norske Rednecs. Jeg er personlig en stor fæn av ditta programet, og veit at medlemmane tjen mett med peng. 

Kanskje du vil trives med å værra Redneck kone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.5.2019 den 0.23, AnonymBruker skrev:

Er i en forvirret situasjon, veldig vanskelig. Problem i ekteskapet og partner har ungått å løse det, men idag fikk jeg er "rar følelse av at noe positivt er pp gang, kan det være at han innser hva han må gjøre.. Noen med god intuisjon her.. Dame. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Det oppleves som om du står med ett bein her og ett bein der. Står du overfor et valg?

Ekteskapet ditt tærer på deg og til tider er det mer enn du kan bære. Jeg ser tårer, mye tårer. Mannen vet så inderlig vel hvor skoen trykker og hva han må gjøre, men han er for stolt og kommunikasjonen dere i mellom skulle vært bedre. Han ønsker ikke snakke inngående om det som er vanskelig, han går i forsvar, ser ikke seg selv og sin posisjon i dette. Du er den som har tatt mest initiativ, og det har prellet for mye av. Jeg tenker at fornemmelsen du fikk om at noe positivt er på gang, stemmer. Men du må selv ta grep for å sette det i verk, dessverre. Det kommer ikke av seg selv. Han forstår innerst inne, men er for stolt til å ta tak i dette. 

Ga dette mening?

Anonymkode: cabb4...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps, jeg ser heller ikke utroskap i bildet her, men jeg tror du sliter med å forstå hans reaksjonsmønster/atferd i dette. han kan lett føle seg klandret, noe du må være varsom med. Samtidig trenger du å se at han snart rekker ut en hånd til deg og tar tak i dette. Du føler på kaoset ved å ha det slik du har det nå og det er ikke godt. 

Lykke til. 

Anonymkode: cabb4...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, du er dyktig ❤️jeg opplever at han går i forsvar pp noe han a b s o l u t t burde forstå. Jeg har værr veldig tydelig. Jeg tviler ikke pp hans kjærlighet, men denne situasjonen er uutholdelig nå. Det er vanskelig å gå pga økonomi og andre omstendigheter. Men jeg er begynt å planlwgge bruddet mentalt og gpr gjennom en tøff periode np, som å ha kjærlighetssorg på forhånd..jeg er sint og skuffwt og har snarr ikke mer å gi han.. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, du er dyktig ❤️jeg opplever at han går i forsvar pp noe han a b s o l u t t burde forstå. Jeg har værr veldig tydelig. Jeg tviler ikke pp hans kjærlighet, men denne situasjonen er uutholdelig nå. Det er vanskelig å gå pga økonomi og andre omstendigheter. Men jeg er begynt å planlwgge bruddet mentalt og gpr gjennom en tøff periode np, som å ha kjærlighetssorg på forhånd..jeg er sint og skuffwt og har snarr ikke mer å gi han.. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Er "redd" at om jeg greier å få han til å ta tak med mer masing så vil det ebbe ut fra hans side.. Dette må "komme fra han nå" om det skal holde videre.. Han er en snill og fornuft mann, men stolt ja.. 

Anonymkode: 1f2f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...