Jump to content
Mamma til én

Prøverør 2019, søskenforsøk.

Recommended Posts

Mamma til én
41 minutter siden, Waldfee skrev:

Det var flotte nyheter 👍💗👏👏👏👏! Hadde hjertet litt i halsen da jeg gikk inn her - men så utrolig bra! Veldig veldig glad på dine vegne💗 Nå kan du senke skuldrene litt!

Tusen takk for det, snille deg 💖🙏

Både jeg og mannen ble oppriktig overrasket, jeg hadde forberedt oss begge på det motsatte.

Ja nå kan jeg senke skuldrene litt. Bestiller meg nok en ny ul uke 11 eller 12, vil være sikker før jeg begynner å fortelle det til folk. Det gjør noe med en, når en har hatt mange nedturer og mistet flere ganger. Jeg tar i hvertfall ikke dette for gitt, det er sikkert.

Jeg ønsker så inderlig det samme for deg, og det skal skje! ❤ Håper du ikke må vente så mye lengre 🙏🙏🙏

Fortsetter under...

Waldfee
5 minutter siden, Mamma til én skrev:

Tusen takk for det, snille deg 💖🙏

Både jeg og mannen ble oppriktig overrasket, jeg hadde forberedt oss begge på det motsatte.

Ja nå kan jeg senke skuldrene litt. Bestiller meg nok en ny ul uke 11 eller 12, vil være sikker før jeg begynner å fortelle det til folk. Det gjør noe med en, når en har hatt mange nedturer og mistet flere ganger. Jeg tar i hvertfall ikke dette for gitt, det er sikkert.

Jeg ønsker så inderlig det samme for deg, og det skal skje! ❤ Håper du ikke må vente så mye lengre 🙏🙏🙏

Det er magisk å høre de hjerteslagene. Ble helt gelé da jeg hørte det med sønnen, husker det utrolig godt 💙! Nå tror jeg dette går fint videre for deg! Og takk for lykkeønskinger 💗 Nå blir det sommerferie, operasjon og om de finner noe, nytt forsøk med egne egg. Hvis ikke de finner noe på operasjonen, prøver vi nok eggdonasjon. Tror det kan være fint, og sjansene for å lykkes er høyere🤞God sommer til deg!

Mamma til én
4 minutter siden, Waldfee skrev:

Det er magisk å høre de hjerteslagene. Ble helt gelé da jeg hørte det med sønnen, husker det utrolig godt 💙! Nå tror jeg dette går fint videre for deg! Og takk for lykkeønskinger 💗 Nå blir det sommerferie, operasjon og om de finner noe, nytt forsøk med egne egg. Hvis ikke de finner noe på operasjonen, prøver vi nok eggdonasjon. Tror det kan være fint, og sjansene for å lykkes er høyere🤞God sommer til deg!

Ja, det er virkelig noe helt spesielt ❤

Synes det høres ut som dere har kommet frem til en veldig god plan. Enten det blir med eget eller donert egg, så har jeg troen på at det vil lykkes til slutt. Takk for det 💖 Og god sommer til deg og. Kommer nok til å snoke i dagboken din utover høsten ☺️

prover87
19 timer siden, Mamma til én skrev:

Det gikk bra @prover87 😀

Fikk se en liten skapning med hjerte som slo ❤ Tårene trillet, jeg var så ekstremt forberedt på dårlige nyheter. Nå må jeg prøve å tenke positivt. Fortsatt tidlig, men kunne ikke fått bedre nyheter i dag- og jeg føler med veldig takknemlig. 

Så bra! Gratulerer 😍 sånn jeg har forstått dette så er det relativt «trygt» hvis alt ser bra ut på den tidlige ultralyden - At det er likestor sjanse for at det går bra som for de som ikke har tidlig ultralyd og sier at det er «trygt» i uke 12. Men forstår at du er avventende pga det du har gått gjennom. 

Mamma til én
49 minutter siden, prover87 skrev:

Så bra! Gratulerer 😍 sånn jeg har forstått dette så er det relativt «trygt» hvis alt ser bra ut på den tidlige ultralyden - At det er likestor sjanse for at det går bra som for de som ikke har tidlig ultralyd og sier at det er «trygt» i uke 12. Men forstår at du er avventende pga det du har gått gjennom. 

Takk for det 💖 Ja føler det er tryggere nå som jeg har fått sett hjertet slå. Jeg har likevel bestilt ny ultralyd i uke 11 (om bare tre uker), kan ikke få nok bekreftelser 😄🙈🙈

Er det mandag du har ultralyd? Det blir spennende!! Krysser fingrene for deg 🤞