Gå til innhold

Prøverør 2019, søskenforsøk.


Mamma til én

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Prøvekanin skrev:

Eg trur vi har fått klaff 🎉🤞🏻🤭 ei veke sia innsett idag, og ei heil veke til blodprøve endå 😯 men må ta en telefon til sjukehuset idag, for begynner å få tegn på ohss igjen. 🥴

IMG_20190527_071843.jpg

Så flott 😀 Disse ser absolutt positive ut, og så lenge før egentlig test og ☺️👏 Håper alt utvikler seg fint 🙏💖

Sikkert ubehagelig med tegn til overstimulering. Håper du får snakke med noen på sykehuset som kan hjelpe deg!

Du får ta det med ro så godt du kan, og ta vare på deg selv 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Prøvekanin skrev:

Eg trur vi har fått klaff 🎉🤞🏻🤭 ei veke sia innsett idag, og ei heil veke til blodprøve endå 😯 men må ta en telefon til sjukehuset idag, for begynner å få tegn på ohss igjen. 🥴

IMG_20190527_071843.jpg

Så flott 😀 Disse ser absolutt positive ut, og så lenge før egentlig test og ☺️👏 Håper alt utvikler seg fint 🙏💖

Sikkert ubehagelig med tegn til overstimulering. Håper du får snakke med noen på sykehuset som kan hjelpe deg!

Du får ta det med ro så godt du kan, og ta vare på deg selv 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått svar på blodprøvene mine, og de ser kjempefine ut- god stigning siden fredag ☺️ Jeg kan ikke tro det! Jeg tørr ikke å slippe jubelen løs ennå, har mistet for mange ganger til det. Men dette er de beste nyhetene jeg kunne fått i dag, og det er jeg utrolig takknemlig for 🙏

Jeg håper på positive tester og vellykkede ivf- forsøk til alle gode mammaer som så gjerne ønsker seg en skatt til ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mamma til én skrev:

Jeg har fått svar på blodprøvene mine, og de ser kjempefine ut- god stigning siden fredag ☺️ Jeg kan ikke tro det! Jeg tørr ikke å slippe jubelen løs ennå, har mistet for mange ganger til det. Men dette er de beste nyhetene jeg kunne fått i dag, og det er jeg utrolig takknemlig for 🙏

Jeg håper på positive tester og vellykkede ivf- forsøk til alle gode mammaer som så gjerne ønsker seg en skatt til ❤

Så herlig, gratulerer så mye 💗 Glad på dine vegne og håper dette går bra hele veien🤞 Klem fra meg 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Prøvekanin skrev:

Eg trur vi har fått klaff 🎉🤞🏻🤭 ei veke sia innsett idag, og ei heil veke til blodprøve endå 😯 men må ta en telefon til sjukehuset idag, for begynner å få tegn på ohss igjen. 🥴

IMG_20190527_071843.jpg

Gratulerer, herlig!! 👍👍👍 Håper det går greit med overstimuleringen🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mamma til én skrev:

Jeg har fått svar på blodprøvene mine, og de ser kjempefine ut- god stigning siden fredag ☺️ Jeg kan ikke tro det! Jeg tørr ikke å slippe jubelen løs ennå, har mistet for mange ganger til det. Men dette er de beste nyhetene jeg kunne fått i dag, og det er jeg utrolig takknemlig for 🙏

Jeg håper på positive tester og vellykkede ivf- forsøk til alle gode mammaer som så gjerne ønsker seg en skatt til ❤

Gratulerer så mye med gode verdier @Mamma til én! Forstår at det er vanskelig å tro, men nå synes jeg vi fortjener litt gode resultater her ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Prøvekanin skrev:

Eg trur vi har fått klaff 🎉🤞🏻🤭 ei veke sia innsett idag, og ei heil veke til blodprøve endå 😯 men må ta en telefon til sjukehuset idag, for begynner å få tegn på ohss igjen. 🥴

IMG_20190527_071843.jpg

Gratulerer så mye!! Det er vel relativt vanlig at OHSS forverrer seg igjen når hcg begynner å stige, så er nok sikkert det! Ta kontakt med dem du har vært hos, så får du sikkert komme inn for en sjekk 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Waldfee skrev:

Så herlig, gratulerer så mye 💗 Glad på dine vegne og håper dette går bra hele veien🤞 Klem fra meg 💗

Tusen takk for det ❤ Snart SKAL det bli  din tur, ikke mist motet! Jeg heier på deg.  God klem ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, prøverpåny skrev:

Gratulerer så mye med gode verdier @Mamma til én! Forstår at det er vanskelig å tro, men nå synes jeg vi fortjener litt gode resultater her ❤️ 

Takk for det ❤ Ja helt enig ☺️ Må prøve å kjenne litt på gleden over å faktisk være gravid. Vet jo ikke hva tiden fremover bringer, men det blir uansett ikke bedre av at jeg skal tenke negativt og forbedre meg på det verste. 

Hvor i løypen er du nå? Vet du når du får innsett? 🙂

Endret av Mamma til én
Skrev feil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mamma til én skrev:

Jeg har fått svar på blodprøvene mine, og de ser kjempefine ut- god stigning siden fredag ☺️ Jeg kan ikke tro det! Jeg tørr ikke å slippe jubelen løs ennå, har mistet for mange ganger til det. Men dette er de beste nyhetene jeg kunne fått i dag, og det er jeg utrolig takknemlig for 🙏

Jeg håper på positive tester og vellykkede ivf- forsøk til alle gode mammaer som så gjerne ønsker seg en skatt til ❤

Så gode nyheter!!! Gratulerer 👏👏👏👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, prover87 skrev:

Så gode nyheter!!! Gratulerer 👏👏👏👏

Tusen takk ☺️💖 Masse lykke til med test i morgen!! 🤞🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, prover87 skrev:

Kan nesten ikke tro det 👏👏👏👏

99D908E3-BCA9-4D53-AD40-A346284C7DD2.jpeg

Hurra, gratulerer med positiv test! 😀👏 Og du som ikke helt hadde troen ☺️ Dette var gode nyheter 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Mamma til én skrev:

Jeg har fått svar på blodprøvene mine, og de ser kjempefine ut- god stigning siden fredag ☺️ Jeg kan ikke tro det! Jeg tørr ikke å slippe jubelen løs ennå, har mistet for mange ganger til det. Men dette er de beste nyhetene jeg kunne fått i dag, og det er jeg utrolig takknemlig for 🙏

Jeg håper på positive tester og vellykkede ivf- forsøk til alle gode mammaer som så gjerne ønsker seg en skatt til ❤

Fantastisk ❤️ Gratulerer! 

Og gratulerer så masse @prover87

Eg blir med i gjengen ❤️ Hadde HCG på 90 igår 🎉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Prøvekanin skrev:

Fantastisk ❤️ Gratulerer! 

Og gratulerer så masse @prover87

Eg blir med i gjengen ❤️ Hadde HCG på 90 igår 🎉

Så bra!! 👏👏👏 Da har minst en av de to festet seg, og det er jo fantastisk 😀💖 Blir en spennende tid fremover. Håper alle sine spirer sitter i ni måneder 🤞🙏😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Prøvekanin skrev:

Fantastisk ❤️ Gratulerer! 

Og gratulerer så masse @prover87

Eg blir med i gjengen ❤️ Hadde HCG på 90 igår 🎉

Så kjekt at vi alle 3 har endt med positivt resultat 😊 er så godt når det går den veien. Krysser fingrene for at det går bra videre med alle 3 spirene 🤞 

vet dere når det er vanlig å ta ultralyd for å se om hjertet slår? Uke 7?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, prover87 skrev:

Så kjekt at vi alle 3 har endt med positivt resultat 😊 er så godt når det går den veien. Krysser fingrene for at det går bra videre med alle 3 spirene 🤞 

vet dere når det er vanlig å ta ultralyd for å se om hjertet slår? Uke 7?

Jeg har fått time til ultralyd i uke 25, det blir faktisk 6 uker etter uttak. Føles lenge til, er så redd for å miste. Men må prøve å være positiv!! ☺️ Krysser fingrene for alle spirene ja 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2019 den 20.52, Mamma til én skrev:

Takk for det ❤ Ja helt enig ☺️ Må prøve å kjenne litt på gleden over å faktisk være gravid. Vet jo ikke hva tiden fremover bringer, men det blir uansett ikke bedre av at jeg skal tenke negativt og forbedre meg på det verste. 

Hvor i løypen er du nå? Vet du når du får innsett? 🙂

Jeg er midt mellom EL og IKM, så venter bare på at den nye syklusen skal starte, for da blir det innsett. Har tatt letrozol denne syklusen også selv om jeg visste det ikke ble innsett for å få EL til «riktig» tid i syklusen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2019 den 11.40, prover87 skrev:

Så kjekt at vi alle 3 har endt med positivt resultat 😊 er så godt når det går den veien. Krysser fingrene for at det går bra videre med alle 3 spirene 🤞 

vet dere når det er vanlig å ta ultralyd for å se om hjertet slår? Uke 7?

Eg syns å huske det var i uke 7 forrige gang 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig å lese om alle dere som har fått positive tester. Gratulerer så masse❤️ gleder meg vilt til september og mitt forsøk❤️ om jeg klarer å holde meg helt til september😂

Anonymkode: 84ad5...99a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...